Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Uzaktan)

KAMIL KOC OTOBUSLERIA.S.

  • İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 1 ay önce
Amasya, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bilecik, Bursa, Çanakkale, Eskişehir, İstanbul(Avr.), İzmir, Kocaeli, Kütahya, Manisa, Ordu, Sakarya, Samsun, Sinop, Yalova, İstanbul(Asya)Uzaktan / RemoteUzaktan / Remote1 gün önce yayınlandıÇalışma ŞekliTam ZamanlıPozisyon SeviyesiYeni BaşlayanDepartmanMüşteri Hizmetleri / Çağrı M...Müşteri Hizmetleri / Çağ...Başvuru Sayısı999+ başvuruÇalışma ŞekliTam ZamanlıPozisyon SeviyesiYeni BaşlayanBaşvuru Sayısı999+ başvuruDepartmanMüşteri Hizmetleri / Çağrı Mer...GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMIKarayolu Yolcu Taşımacılığı alanında faaliyet gösteren şirketimizin Çağrı Merkezi Biriminde görevlendirilmek üzere;· En az lise mezunu,· Evden (Home Office) çalışabilecek,· Evinde bilgisayarı (Masaüstü ya da Laptop) ve sabit interneti olan (Minimum 16 Mbps download, 1.5 Mbps upload hızında),· Diksiyonu düzgün, akıcı konuşma becerisi olan,· İnsan ilişkilerinde başarılı ve İkna kabiliyeti yüksek,· Vardiyalı sistemde çalışabilecek,· Gerektiğinde esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek,· Tercihen Çağrı merkezi ya da Müşteri Hizmetleri tecrübesi olan çalışma arkadaşı arayışımız bulunmaktadır.İŞ TANIMI· 7 gün 24 saat hizmet veren Çağrı Merkezimize gelen çağrılara kurum standartlarına uygun cevap vermek.· Bilet satış, rezervasyon, bilgi, şikâyet, istek, öneri, teşekkür vb. işlemeleri doğru şekilde yaparak gerekli kayıtları bilgisayar ortamında tutmak.İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe Tecrübeli / TecrübesizTecrübe: Tecrübeli / TecrübesizEğitim Seviyesi Lise(Mezun), Ön Lisans(Öğrenci), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Öğrenci), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Lise(Mezun), Ön Lisans(Öğrenci), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Öğrenci), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu Yapıldı, TecilliAskerlik Durumu: Yapıldı, TecilliÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.br
I. Veri Sorumlusunun Kimliği
br
İşbu Aydınlatma Metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun (“KVK Kanunu”) 10. Maddesi ile Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca, veri sorumlusu sıfatıyla Panayır Mahallesi, İstanbul Cad. No:421/A Osmangazi/BURSA adresinde mukim KAMİL KOÇ OTOBÜSLERİ A.Ş. (“Şirket”) tarafından hazırlanmıştır. Kişisel Verileriniz; veri sorumlusu olarak KAMİL KOÇ OTOBÜSLERİ A.Ş. tarafından aşağıda açıklanan kapsamda aktarılabilecektir.
br
Bu metinle 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” m.10'dan doğan sizleri kişisel verilerinizin işlenme amaçları, hukuku dayanakları ve haklarınız konusunda aydınlatma yükümlülüğümüzü yerine getirmeyi amaçlamaktayız.
br
II. İşlenen Kişisel Veriler ve İşlemenin Hukuki Sebepleri
br
Şirketimiz hukuki yükümlülüklerinin yerine getirilmesi, tarafınız ile şirketimiz arasında mevcut iş sözleşmesinin ifası, şirketimizin meşru menfaatlerinin korunması ve geliştirilmesi, tarafınızın açık rızası hukuki sebeplerine dayalı olarak tarafınızdan bizzat talep ettiğimiz ve tarafınızın açık rızası dâhilinde elde ettiğimiz ya da talep gerekmeksizin tarafınızın isteği ile şirketimiz ile paylaştığınız, iş başvurunuz sırasında özgeçmişiniz ve diğer dokümanlarda belirtilen verileriniz ile iş sözleşmenizin kurulması sırasında tarafımıza iletmiş bulunduğunuz veriler, tarafınızca alenileştirilmiş veriler, şirketimize ulaşan hukuki belge ve tebligatlar ile edindiğimiz, iş yeri güvenliğinin sağlanması amacı ile Şirketimiz'e yerleştirilmiş bulunan güvenlik kameraları ile elde ettiğimiz, yine şirketimiz meşru menfaati kapsamında tarafınıza tahsis edilen bilgisayar ve diğer ekipmanlar üzerinden gerekli teknolojik yazılım ve imkanlar kullanılmak sureti ile ulaşmış olduğumuz, işe devam takibinin sağlanması amacı ile iş yerine giriş-çıkış kontrolünü sağlayan sistemler aracılığı ile elde ettiğimiz verileriniz ile hukuka uygun olarak her türlü yazılı, sözlü ve elektronik yöntemlerle elde edilen diğer her türlü veriniz Şirketimiz'in veri işleme ve aktarma faaliyeti kapsamında yer almaktadır.
br
Bu verileri Şirkete açıklamanıza konu olan ve aşağıda sıralanan amaçlarla doğru orantılı olarak; Kanun'un 4., 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dâhilinde işlenebilecektir.
brbr
III. Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
br
Yukarıda detaylarına yer verilen kişisel verileriniz; Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun ilgili maddelerinde belirtildiği üzere; hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak, doğru ve güncel halde, belirli, açık ve meşru amaçlar için, işlendikleri amaçlar ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olarak Şirket'in faaliyetlerini sürdürülebilmesi, Şirket yönetiminin sağlanması, insan kaynakları faaliyetlerinin yürütülmesi, kariyer planlamasının yapılması, iş sözleşmenizde belirtilen amaçlar doğrultusunda etkili çalışan yönetiminin sürdürülmesi, iş sözleşmesinden doğan yükümlülüklerin yerine getirilmesi, çalışan performansının değerlendirilmesi, Şirketimizin iş stratejilerinin belirlenmesi, şirketimizin ve iştiraklerin, ortakların ve şirketimize bağlı kuruluşlar ile ilgili üçüncü kişilerin hukuki ve ticari güvenliklerinin temini, Şirketimizin hukuki yükümlülüklerini yerine getirmesi, iş sağlığı ve güvenliğinin sağlanması amaçları ile sınırlı olarak işlemeye ve aktarıma konu olacaktır.
brbr
IV. İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Ülkelere Aktarılabileceği
br
Yukarıda belirtilen kişisel verileriniz; bağlı ortaklıklarımıza ve/veya doğrudan/dolaylı yurtiçi/yurt dışı iştiraklerimize; faaliyetlerimizi yürütmek üzere sözleşme ile hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız kişi, kurum ve kuruluşlara ve her türlü kişisel verilerinizin muhafazası, yetkisiz erişimlerin önlenmesi ve hukuka aykırı olarak işlenmelerinin önlenmesi için bizimle müşterek ve müteselsil sorumlu olan, program ortağı yurtiçi/yurt dışı kuruluşlara, kanunen yetkili kamu/özel kurumlarına ve diğer üçüncü kişilere 6698 sayılı KVKK' nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları ile sınırlı olarak yurtiçine veya yurtdışına aktarılabilecek, yurtiçinde veya yurtdışında işlenebilecektir. Kişisel verilerinizin aktarım sağlanacağı ülke/ülkeler şu şekildedir: Almanya - FlixBus HQ
br
V. Verisi İşlenen İlgili Kişi Olarak Kanun'un 11. Maddesinde Sayılan Haklarınız
br
KVK Kanunu'nun 11. maddesi uyarınca kişisel veri sahipleri;
br
(i) Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
br
(ii) Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
br
(iii) Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
br
(iv) Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
br
(v) Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
br
(vi) KVK Kanunu 7. maddede öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
br
(vii) (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
br
(viii) İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
br
(ix) Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
br
haklarına sahiptir.
br
Kişisel veri sahipleri olarak, yukarıda belirttiğimiz haklarınız kapsamındaki taleplerinizi, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul Ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da Şirketimize daha önce bildirilen ve şirketimiz sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle Şirketimize iletebilirsiniz.
brbr
Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin yukarıdaki aydınlatma metni ile KAMİL KOÇ OTOBÜSLERİ A.Ş. tarafından aydınlatıldığımı ve Şirket tarafından işlenen kişisel verilerimde herhangi bir değişiklik olması durumunda bu değişikliği en kısa sürede Şirket'e bildireceğimi, kabul beyan ve taahhüt ederim.
brbr
Verisi İşlenen İlgili Kişinin Adı Soyadı:
br
Tarih:
br
İmza:
brbr
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>Karayolu TaşımacılığıHakkımızdaKâmil Koç Otobüsleri A.Ş., Türkiye'nin ilk karayolu yolcu taşıma şirketi olarak 91 yıldır faaliyetlerine devam etmektedir. Kurucusu Kâmil Koç'un müşteŞirketin Aydınlatma MetniKVKK AYDINLATMA METNİI. Veri Sorumlusunun Kimliği İşbu Aydınlatma Metni, 6698 sayılı Kişisel VerilerYan HaklarYemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.), Yemekhane.KAMİL KOÇ OTOBÜSLERİA.Ş. İş İlanlarıÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Yabancı Dil)

    Adecco

    • İstanbul
    Ankara, Antalya, Bursa, Çorum, Denizli, Erzincan, Eskişehir, İstanbul(Avr.), İzmir, Konya, Manisa, Muğla, Sinop, Düzce, İstanbul(Asya) Uzaktan / Remote Uzaktan / Remote 1 gün…
    • 22 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    TOM Digital Teknoloji ve Danismanlik A.S.

    • İstanbul Anadolu Yakası
    TOM Digital, teknoloji üretmek, paranın en teknolojik halini TOM Finansman ve TOM Pay şirketleri aracılığı ile tüketicilerle tanıştırmak için 2020 yılının sonunda, Turgut Aydın Hol…
    • 24 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Engelli)

    • İstanbul Avrupa Yakası
    İtalya'da kurulmuş global bir firmanın Türkiye'de yeni kurulan temsilciliğinde çalışmak üzere, Müşteri Temsilcileri alınacaktır. İş Tanımı: Çağrı merkezimize gelen taleplerin …
    • 2 gün önce