Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Yabancı Dil)
Adecco
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Remote çalışabilecek veya Ankara'da ofisten çalışabilecek olan,
- Flemenkçe, Almanca, İngilizce, Fransızca dillerinden en az birinde ileri düzey yetkin olan,
- Türkçe dilinde iyi düzeyde iletişim becerileri,
- Minimum lise mezunu,
- Müşteri odaklı düşünebilen ve sorun çözme yeteneğine sahip,
- Ekip çalışmasına yatkın ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
- Telefon ve e-posta yoluyla gelen müşteri sorularını cevaplama ve çözüm sağlama,
- Müşteri şikayetlerini etkili bir şekilde ele alma ve çözüme ulaştırma,
- Müşteri taleplerini ve geri bildirimleri ilgili departmanlara ileterek sürekli iyileştirme için katkı sağlama,
- Müşteri verilerini güncel tutma ve raporlama yapma.
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer