Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Yabancı Dil)

Adecco

  • İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 22 gün önce
Ankara, Antalya, Bursa, Çorum, Denizli, Erzincan, Eskişehir, İstanbul(Avr.), İzmir, Konya, Manisa, Muğla, Sinop, Düzce, İstanbul(Asya)Uzaktan / RemoteUzaktan / Remote1 gün önce yayınlandıÇalışma ŞekliTam ZamanlıPozisyon SeviyesiElemanDepartmanMüşteri Hizmetleri / Çağrı M...Müşteri Hizmetleri / Çağ...Başvuru Sayısı78 başvuruÇalışma ŞekliTam ZamanlıPozisyon SeviyesiElemanBaşvuru Sayısı78 başvuruDepartmanMüşteri Hizmetleri / Çağrı Mer...GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMIGENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMIGENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMIAdecco Group dünyanın önde gelen İK çözümleri şirketidir. Geleceğin herkes için işe yarar çalışma olanakları ile geleceğine inanıyoruz ve her gün 3,5 milyondan fazla adaya ulaşarak kariyer olanakları sağlıyoruz.60 ülkeden yetenekleri geliştiriyor ve buna uygun isle bir araya getiriyoruz. Bir Fortune Global 500 şirketi olarak, örneklerle liderlik ediyor, ekonomileri besliyor ve daha iyi toplumlar inşa eden ortak bir değer yaratıyoruz.Kapsayıcılık, girişimcilik ve ekip çalışması kültürümüz 34.000 çalışanımızı güçlendiriyor. Great Place to Work® - Dünyanın En İyi İşverenleri sıralamasında en iyi işverenlerden biri olarak listelenmekten gurur duyuyoruz.Adecco Group AG'nin merkezi İsviçre Zürih'te bulunur ve SIX İsviçre Borsasında (ADEN) listelenir ve dokuz global lider marka tarafından desteklenir: Adecco, Adia, Badenoch + Clark, General Assembly, Lee Hecht Harrison, Modis, Pontoon, Spring Professional, and Hired.Danışmanlığını yapmakta olduğumuz “Çağrı Merkezi” sektöründe faaliyet gösteren, müşterimizde hizmet vermek üzere “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” arıyoruz.ARANAN NİTELİKLER
  • Remote çalışabilecek veya Ankara'da ofisten çalışabilecek olan,
  • Flemenkçe, Almanca, İngilizce, Fransızca dillerinden en az birinde ileri düzey yetkin olan,
  • Türkçe dilinde iyi düzeyde iletişim becerileri,
  • Minimum lise mezunu,
  • Müşteri odaklı düşünebilen ve sorun çözme yeteneğine sahip,
  • Ekip çalışmasına yatkın ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
İŞ TANIMI
  • Telefon ve e-posta yoluyla gelen müşteri sorularını cevaplama ve çözüm sağlama,
  • Müşteri şikayetlerini etkili bir şekilde ele alma ve çözüme ulaştırma,
  • Müşteri taleplerini ve geri bildirimleri ilgili departmanlara ileterek sürekli iyileştirme için katkı sağlama,
  • Müşteri verilerini güncel tutma ve raporlama yapma.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe Tecrübeli / TecrübesizTecrübe: Tecrübeli / TecrübesizEğitim Seviyesi Lise(Mezun)Eğitim Seviyesi: Lise(Mezun)Yabancı Dilİngilizce(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri) Almanca(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri) Fransızca(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri) Flemenkçe(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri)Yabancı Dil: İngilizce(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri)Almanca(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri) Fransızca(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri) Flemenkçe(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri)Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.İnsan Kaynakları DanışmanlığıHakkımızdaADECCO insan kaynakları konusunda tüm istihdam hizmetlerini ve danışmanlık çözümlerini global iş piyasasına tanıtan özel istihdam bürosudur . 75 ülkedAdecco İş İlanlarıÖnceki SonrakiMüşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Yabancı Dil Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Ozel Beylikduzu Medilife Hastanesi

    • İstanbul
    Medilife Sağlık Grubumuza bağlı Beylikdüzü Hastanemizde görevlendirilmek üzere, En az lise mezunu, Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği olarak en az 2 yıl deneyim sahibi, …
    • 5 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    • İstanbul Avrupa Yakası
    Elegant Trading E-Ticaret Danışmanlık olarak, Türkiye'nin en büyük saç ekim ve tıp merkezi olan Almanya kökenli Elit Klinik ve Elit Hair'in sahipleriyiz. 18.000 metrekarelik alanıy…
    • 24 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Zebra Elektronik A.S.

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Elektrikli araç şarj istasyon ağı işletmeciliği yapan Zebra Elektronik A.Ş.'nin Çağrı Merkezi departmanında çalıştırılmak üzere, müşterilerimize teknik hizmet vererek destek olmak …
    • 2 ay önce