Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

TOM Digital Teknoloji ve Danismanlik A.S.

  • İstanbul Anadolu Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 24 gün önce
TOM Digital, teknoloji üretmek, paranın en teknolojik halini TOM Finansman ve TOM Pay şirketleri aracılığı ile tüketicilerle tanıştırmak için 2020 yılının sonunda, Turgut Aydın Holding hissedarları tarafından kuruldu.Ödeme Sistemleri, Elektronik Para, Mobil Cüzdan, Tüketici Finansmanı ile müşterilerin ihtiyaç duyduğu birçok finans teknolojilerini bir arada sunacak yapılanmamız, startup ruhu ile tüm hızıyla ilerliyor.TOM olarak hem Türkiye'de hem de Avrupa'da attığımız adımlarla Avrupa'nın ilk 5 fintechinden biri olmayı hedefliyoruz.Şirketimizin Banka Çağrı Merkezi ekibimizde Digital Onboarding Specialist pozisyonlarında görev alacak çalışma arkadaşları arıyoruz!İŞİN TANIMI:Uzaktan müşteri ediniminde (Digital Onboarding); müşterilerimizin şubeye gitmeden görüntülü görüşme sağlayarak gerekli tüm süreçlerinin yürütülmesini ve ilgili aksiyonlarının alınmasında görev alacak,Kurumun vizyon ve stratejileri doğrultusunda yürütülen hizmetin; yüksek verimlilik ve hizmet kalitesi ile gerçekleştirecektır.Tüm bu çalışmalar sırasında işlemler ve süreçlerin minimum risk içerecek şekilde; hatasız, ilgili yasal mevzuat ile kurum prosedür ve talimatlarına uygun olarak gerçekleştirmek amaçlanmaktadır.GENEL NİTELİKLER
  • Üniversitelerin ön lisans/lisans bölümlerinden mezun,
  • Enerjisi yüksek, iletişimine ve ikna kabiliyetine güvenen,
  • Tercihen bankacılık ve finans konularına hakim,
  • Tercihen çağrı merkezi deneyimi/uzaktan müşteri edinim deneyimi olan,
  • Değişime açık,
  • Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek, diksiyonu başarılı
  • Vardiyalı ve ofisten çalışabilecek,
  • Zaman yönetimi konusunda hassas ve uyumlu,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
İyi niyetli ve dürüst olma unsurunu ana değeri olarak benimseyen ve kimseyi arkada bırakmadan birlikte yükselip işinin lideri olabileceğin,Kariyerinde yükselebileceğin, heyecanın ve enerjinle beraber denemekten korkmadığın; disiplinli bir ekiple çalışırken sonuç alıp fark yaratabileceğin bir aile ise hayalin, tam senin gibi takım arkadaşı arıyoruz!İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe Tecrübeli / TecrübesizTecrübe: Tecrübeli / TecrübesizEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu Yapıldı, Muaf, TecilliAskerlik Durumu: Yapıldı, Muaf, TecilliÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.br
(Bu aydınlatma metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 10. maddesi ile Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla “TOM DIGITAL Teknoloji ve Danışmanlık Anonim Şirketi” (TOM DIGITAL) tarafından hazırlanmıştır.)
br
Değerli çalışan adayımız; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Kanun (Kanun) kapsamında kişisel veri; kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgi olarak tanımlanmış olup kişisel verilerinizin korunması ve kişisel verileriniz hakkında bilgilendirilme Türkiye Cumhuriyeti Anayasası (Anayasa) gereği temel haklarınızdandır. Bu doğrultuda kişisel verileriniz TOM DIGITAL tarafından Anayasa ve Kanun çerçevesinde işlenmekte ve korunmaktadır. Kanun'un 10. maddesi ile Veri Sorumlusuna; kişisel verilerin elde edilmesi sırasında ilgili kişilere veri sorumlusunun ve varsa temsilcisinin kimliği, kişisel verilerin hangi amaçlarla işleneceği, işlenen kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçlarla aktarılabileceği, kişisel verileri toplamanın yöntemi ve hukuki sebebi ve Kanun' un 11. maddesinde sayılan diğer haklar konusunda bilgi verme yükümlülüğü yüklenmiş olup bu aydınlatma metni ile“Kanun” kapsamında veri sorumlusu sıfatına sahip olan “TOM DIGITAL Teknoloji ve Danışmanlık Anonim Şirketi” tarafından gerçekleştirilen kişisel veri işleme faaliyetleri hakkında bilgilendirilmeniz/aydınlatılmanız amaçlanmaktadır.
br
1- TOM DIGITAL'in Veri Sorumlusu Sıfatı
brbr
Veri sorumlusu Kanun'un 3-ı. maddesinde “kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişi” olarak tanımlanmış olup TOM DIGITAL siz değerli çalışan adaylarımıza ilişkin veriler bakımından veri sorumlusudur.
br
2- Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı
brbr
Siz değerli çalışan adaylarımıza ait ad-soyad, doğum tarihi, doğum yeri, cep telefonu numarası, elektronik posta adresi, fotoğraf, adres, cinsiyet bilgisi, oturma izni şeklindeki kişisel veriler;
br
  • istihbarat, araştırma ve diğer işe alım süreçlerinin yürütülmesi,
br
  • yasal ve idari tedbirlere uyulması amacıyla,
br
  • Hizmet sözleşmesine ve kanuna aykırılıkların soruşturulması, tespiti, önlenmesi amacıyla yine işbu mercilere bildirilmesi,
br
  • mevcut ve ileride çıkabilecek hukuki uyuşmazlıkların çözümlenmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
brbr
3- Kişisel Verilerinizin Aktarılması
br
TOM DIGITAL nezdinde bulunan kişisel verileriniz güvenle saklanır ve aşağıdaki haller dışında üçüncü şahıslara aktarılmaz;
br
TOM DIGITAL;
br
  • Kanun ve sair mevzuat hükümlerinin zorunlu kıldığı/izin verdiği kişi, kurum ve/veya kuruluşlara,
br
  • Kişisel verileri alma yetkisi bulunan her türlü kamu tüzel kişilerine, otoritelere,
br
  • Grup şirketlerine,
br
  • faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet alınan üçüncü taraflara,
br
  • işbirliği yaptığımız, program ortağı kurum, kuruluş ile işbirliği yapılan diğer kuruluşlara,
br
  • hizmet/destek/danışmanlık alınan kişiler ya da proje/program/finansman ortağı olunan yurtiçi/yurtdışı/uluslararası kuruluşlar ile bağımsız denetim ve destek hizmeti alınan kuruluşlara hukuki zorunluluklar nedeniyle ancak yasal sınırlamalar çerçevesinde kişisel verilerinizi aktarabilecektir.
brbr
4- Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
brbr
Kişisel verileriniz;
br
  • tüm sözleşmeler/bilgilendirme formları ve sair belgelerle,
br
  • yapacağınız bildirimler vasıtasıyla,
br
  • web sitemiz, mobil uygulamalar, diğer çevrimiçi uygulama ve ürünlerimiz aracılığıyla,
br
  • çağrı merkezimizle veya hizmet aldığımız çağrı merkezimizle yapacağınız görüşmeler aracılığıyla,
br
  • KPS, SMS, elektronik posta gibi kanallar aracılığıyla sözlü, yazılı veya elektronik ortamda olmak kaydıyla
br
tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olarak otomatik olmayan, yurtiçi/yurtdışı iştiraklerimiz, işbirliği yaptığımız program ortağı kurum ve kuruluşlar, resmi kurumlar, yurtiçi/yurtdışı ve diğer 3.kişiler de dahil olmak üzere TOM DIGITAL dışından da elde edilebilecek şekilde çeşitli yöntemlerle toplanmakta ve mevzuat çerçevesinde belirlenmiş süreler içerisinde saklanmaktadır.
br
Kişisel verileriniz;
br
  • Hizmet sözleşmesinin müzakeresi, kurulması ve ifası (KVKK m. 5/2-c) ile
br
  • Kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK m. 5/2-a)
br
  • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, TOM DIGITAL'in meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5/2-f) hukuki sebeplerine istinaden işlenmektedir.
br
5- Kanun'un 11. Maddesi Uyarınca Haklarınız
brbr
TOM DIGITAL'e başvurarak sizinle ilgili;
br
i. Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
br
ii. Kişisel veri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
br
iii. Kişisel veri işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
br
iv. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
br
v. Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
br
vi. Kanun'un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
br
vii. (v) ve (vi) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
br
viii. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
br
ix. Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğranılması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.
br
6- Başvuru Yapabileceğiniz Veri Sorumlusu
brbr
Bir üst maddede, Kanun'un 11. maddesinde belirtilen haklarınız kapsamında taleplerinizi;
brbr
i. Aşağıda yazılı TOM DIGITAL adresine kimliğinizi tevsik edici bilgiler ile şahsen,
br
ii. ya da TOM DIGITAL'e bildirilmiş ve TOM DIGITAL sisteminde kayıtlı bulunan güncel elektronik posta adresiniz vasıtasıyla TOMik@tomdigital.com.tr elektronik posta adresine, iletebilirsiniz.
br
Yukarıda belirtilen usul ile yapacağınız başvurularınızda;
br
i. Adınız, soyadınız, başvuru yazılı ise tarih ve imzanız
br
ii. T.C. vatandaşı iseniz 11 haneli T.C. kimlik numarası
br
iii. T.C. vatandaşı değil iseniz oturum izniniz, ve kimlik numaranız
br
iv. Tebligata esas yerleşim veya iş yeri adresiniz
br
v. Bildirime esas elektronik posta adresiniz ve varsa telefon numaranız
br
vi. Talep konusu mutlak surette belirtilmeli, talep konunuza ilişkin her türlü bilgi ve belge de okunaklı şekilde başvurunuza eklenmelidir.
br
Başvurularınız TOM DIGITAL tarafından yapılacak kimlik doğrulamasını müteakip kabul edilecek, yasal süre içerisinde yazılı olarak veya elektronik ortamda yanıtlanacaktır. Önemle belirtmek isteriz ki yazılı başvurularda evrakın TOM DIGITAL'e ulaştığı tarih, diğer yöntemlerle yapılan başvurularda başvurunun TOM DIGITAL'e ulaştığı tarih başvuru tarihi olarak esas alınacaktır. Başvurularınızın yanıtlanması esas olarak ücretsiz bir süreç olup eğer ki yanıtlama süreci bir maliyet gerektiriyorsa mevzuat kapsamında veya idari olarak belirlenmiş/belirlenecek tarifedeki ücret tarafınıza yansıtılacaktır.
brbr
Ticaret Sicil No: lstanbul -299437-5 Mersis No: 0850065880000001
br
Ticaret Unvanı: TOM DIGITAL Teknoloji ve Danışmanlık Anonim Şirketi
br
Adres: Burhaniye Mah. Nagehan Sk. B Blok No:4B/1 Üsküdar, İstanbul
brbr
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>Finansal HizmetlerŞirketin Aydınlatma MetniAYDINLATMA METNİ(Bu aydınlatma metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 10. maddesiTOM Digital Teknoloji ve Danışmanlık A.Ş. İş İlanlarıÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri-Satış Temsilcisi

    INTIA FLASH ILETISIM SAGLIK VE DANISMANLIK CAGRI

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Çağrı merkezi sektörünün liderleri arasında yer alan İntia Şirketler Grubu 2007 Yılından itibaren uzman kadrosu teknolojik alt yapısı ve tüm sorunların çözümünün aslında en basite …
    • 12 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    BCC ILETISIM HIZMETLERI ANONIM SIRKETI

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Bahis oyunlarını dünya standartlarında üyelerine hizmet sunan çağrı merkezi ekibimiz için görev alacak ve başarı hikayemizi paylaşacak çalışma arkadaşları arıyoruz. Çağrı Merkezi …
    • 1 ay önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Bolubeyi Sigorta Aracilik Hiz Ltd Sti

    • Ümraniye, İstanbul
    Ümraniye Dudullu da bulunan firmamıza Ümraniye ve çevresinde ikamet eden ''Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi'' aramaktayız. Aranan Nitelikler Sektörde en az 2 yıl deneyimli En …
    • 2 ay önce