Çağrı Merkezi Operasyon Yöneticisi

  • İzmir
  • Kontrat
  • Tam zamanlı
  • 1 ay önce
Job Title:Çağrı Merkezi Operasyon YöneticisiJob DescriptionGENEL NİTELİKLEREn az Önlisans mezunu,Çağrı merkezi satış operasyonları ve ekip yönetimi konularında en az 2 yıl deneyimli,Liderlik özelliği kuvvetli, iletişim becerisi yüksek,İyi derecede MS Office bilgisine sahip,Erkek adaylar için tercihen askerlik hizmetini tamamlamışGÖREV TANIMISatış operasyonlarının tüm adımlarını planlamak, yürütmek ve sürekli iyileştirmek,Ekibin günlük-haftalık-aylık hedeflere göre takibini yapmak ve ekibi yönlendirmek,Ekibin, performans sonuçlarını analiz etmek ve gelişim noktaları belirleyerek aksiyon almak,Sorumlu olduğu iş havuzunun önceliklerini anlamak ve ekibini buna paralel yönetmek,Operasyonel KPI oranlarının gerçekleşmesini sağlamak ve takibini yapmak,Müşterilerden gelen taleplerin verilen süre içerisinde tamamlanması,İş gerekliliğine göre iş ortaklıkları yapmak ve operasyonundan sorumlu olmak,Müşteri memnuniyeti ve iş kalitesi takibi için nokta saha ziyaretleri gerçekleştirmek.Location:TUR – IZMIRMERKEZ1 – SAKARYA AKCAY CAD DIS KAPI NO:99/3 GAZIEMIR IZMIRLanguage Requirements:Time Type:Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California ResidentsTo help us track our recruitment effort, please indicate in your cover/motivation letter where (vacanciesinturkey.com) you saw this job posting.

Vacancies in Turkey

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İzmir)

    CeyBer Cagri Merkezi A.S.

    • İzmir
    CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İzmir) İş Açıklaması CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş Açıklaması Hizmet sektöründe …
    • 6 saat önce
  • Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence)

    CeyBer Cagri Merkezi A.S.

    • İzmir
    CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence) İş Açıklaması CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence) İş Açıklaması Hizmet sektörü…
    • 6 saat önce
  • Çağrı Merkezi Takım Lideri (İzmir)

    CeyBer Cagri Merkezi A.S.

    • İzmir
    CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Takım Lideri (İzmir) İş Açıklaması Hakkımızda: Hizmet sektöründe faaliyet gösteren, teknolojik altyapısı ile hızla büyüyen ve gelişen ç…
    • 6 saat önce