Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence)

CeyBer Cagri Merkezi A.S.

  • İzmir
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 9 saat önce
CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence) İş AçıklamasıCeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence)İş AçıklamasıHizmet sektöründe faaliyet gösteren, teknolojik altyapısıyla hızla büyüyen ve gelişen çağrı merkezimizde, "Mutlu Çalışan Mutlu Müşteri" prensibi ile, çalışmak üzere ekip arkadaşları arıyoruz.Müşteri temsilcilerinin çağrılarını belirtilen kalite standartları gereği denetlemek, çağrı kalitelerini puanlandırmak ve daha kaliteli hizmet sunulmasını sağlamak. İstenen Yetenek ve Uzmanlıklarİstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
  • En az ön lisans- lisans mezunu olmak,
  • İleri seviyede Rumence bilgisine sahip olmak,
  • Bilgisayar ve MS office program bilgilerine sahip olmak,
  • İletişim yönü kuvvetli, akıcı ve etkin konuşma becerilerine sahip olmak,
  • Müşteri odağında yüksek iş sorumluluğuna sahip olmak,
  • Çözüm odaklı olmak,
  • Güçlü ikna kabiliyeti ve insan ilişkilerine sahip olmak,
  • Ekip çalışmasına yatkın olmak,
  • 09:00-19:00 Haftanın 5 Gün Çalışma (Cumartesi-Pazar tatil)
  • Çağrı Almayacaktır.

SecretCV

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Spring Water

    • Gaziemir, İzmir
    Çağrı merkezi Müşteri Temsilcisi calışma arkdaşları alınacaktır. Müşterilerden gelen çağrıları cevaplayan, çağrı sonrası ofis işlerini yürütebilecek , kalite kural ve yönetmelik…
    • 8 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İzmir)

    CeyBer Cagri Merkezi A.S.

    • İzmir
    CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İzmir) İş Açıklaması CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş Açıklaması Hizmet sektöründe …
    • 9 saat önce
  • Çağrı Merkezi Takım Lideri (İzmir)

    CeyBer Cagri Merkezi A.S.

    • İzmir
    CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Takım Lideri (İzmir) İş Açıklaması Hakkımızda: Hizmet sektöründe faaliyet gösteren, teknolojik altyapısı ile hızla büyüyen ve gelişen ç…
    • 9 saat önce