Çağrı Merkezi Takım Lideri (İzmir)

CeyBer Cagri Merkezi A.S.

  • İzmir
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 10 saat önce
CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Takım Lideri (İzmir) İş AçıklamasıHakkımızda:
Hizmet sektöründe faaliyet gösteren, teknolojik altyapısı ile hızla büyüyen ve gelişen çağrı merkezimiz, "Mutlu Çalışan, Mutlu Müşteri" prensibiyle çalışan ve müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutuyoruz. İzmir ofisimizde görev alacak, “Çağrı Merkezi Takım Lideri” arayışımız bulunmaktadır.İş Tanımı:
  • Çağrı merkezi personelinin günlük faaliyetlerini yönetmek, performanslarını izlemek ve geliştirmek.
  • Çağrı merkezi süreçlerini optimize etmek, verimliliği artırmak ve kaliteyi sağlamak.
  • Çağrı merkezi teknolojileri ve yazılımları konusunda bilgi sahibi olmak ve ekibi bu konularda yönlendirmek.
  • Ekip yönetimi ve liderlik becerilerini kullanarak çalışan motivasyonunu sağlamak.
  • İletişim becerileri güçlü, empati yapabilen ve çözüm odaklı bir yaklaşım benimsemek.
  • Müşteri şikayetlerini etkili bir şekilde ele almak ve çözüm üretmek.
  • Günlük, haftalık ve aylık raporları hazırlamak ve üst yönetime sunmak.
  • İş süreçlerini sürekli olarak iyileştirmek için önerilerde bulunmak ve uygulama aşamasında liderlik etmek.
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklarİstenen Yetenek ve Uzmanlıklar:
  • Tercihen lisans derecesine sahip olmak.
  • Tercihen İngilizce bilgisi (yazılı ve sözlü).
  • Çağrı merkezi yönetimi veya takım liderliği konusunda en az 2 yıl deneyim.
  • E-ticaret, chat ve seller platformları konusunda deneyim sahibi olmak, bu platformlardaki süreçleri optimize etmek.
  • Güçlü liderlik ve iletişim becerilerine sahip olmak.
  • Problem çözme yeteneği gelişmiş, analitik ve çözüm odaklı.
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen, hızlı tempoya ayak uydurabilen.
  • Takım çalışmasına yatkın, ekip içi uyum ve verimliliği artırmaya yönelik yaklaşım sergileyen.
  • MS Office uygulamalarına hâkim.
Neden Bizimle Çalışmalısınız?
  • Teknolojik altyapısıyla hızla büyüyen ve gelişen bir şirketin parçası olma fırsatı.
  • Sürekli eğitim ve kariyer gelişim fırsatları.
  • Esnek çalışma saatleri ve modern çalışma ortamı.
  • Dinamik ve destekleyici bir ekip kültürü

SecretCV

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İzmir)

    CeyBer Cagri Merkezi A.S.

    • İzmir
    CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İzmir) İş Açıklaması CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş Açıklaması Hizmet sektöründe …
    • 9 saat önce
  • Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence)

    CeyBer Cagri Merkezi A.S.

    • İzmir
    CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence) İş Açıklaması CeyBer Çağri Merkezi A.Ş. - Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı (Rumence) İş Açıklaması Hizmet sektörü…
    • 9 saat önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Engelli Kadrosu)

    Procat International

    • İzmir
    Procat International - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Engelli Kadrosu) İş Açıklaması 2004 yılında kurulan Procat, yüksek verimlilik, kesintisiz destek, hızlı kurulum talep ede…
    • 2 gün önce