Çağrı Merkezi Müşteri Temislcisi

YORE SUT URUNLERI

  • Gebze, Kocaeli
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 29 gün önce
Çağrı Merkezi Müşteri TemsilcisiAranılan Nitelikler
En az 1-2 yıl çağrı merkezi konusunda deneyimi bulunan,
Telefonda iletişim kabiliyeti yüksek, diksiyonu düzgün,
Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
Takım çalışmasına yatkın,
Yoğun iş temposuna ve vardiyalı çalışma sistemine ayak uydurabilecek,İşin Tanımı
Telefon ile müşterilerden gelen çağrıları yanıtlamak,
Telefon ile giden çağrı araması gerçekleştirmek,
Müşterileri ilgili farklı departmanlara yönlendirmek,
Müşteri sorunlarını dinleyerek onlara doğru ve pratik çözümler sunmak,
Rapor hazırlayıp ilgili yöneticiye raporu sunmak,
Takım hedeflerinin gerçekleştirilmesinde aktif rol oynamak,
E-posta ve anlık mesaj gibi telefon dışı gelen çağrıları cevaplamak,Çalışma Şekli: Hibrit
Mesai Saatleri: 12:00 – 21:00
Hafta Tatili: Hafta içi 2 gün

Eleman.net

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Kurumsal Müşteri Temsilcisi

    Pan Etiket & Barkod

    • Kartal, İstanbul
    PAN Etiket & Barkod şirketinde Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak sizinle çalışmak istiyoruz. İstanbul Anadolu Yakası, Kartal'da bulunan firmamızda tam zamanlı olarak görev al…
    • 20 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Piasis Hasar ve Filo Yonetimi A.S.

    • Kartal, İstanbul
    📌 İş Tanımı: Şirketimizde çağrı merkezi departmanında görevlendirilmek üzere müşteri odaklı, iletişimi güçlü takım arkadaşları arıyoruz. Görevler: Mevcut ve potansiyel müşteril…
    • 2 ay önce
  • Çağrı Merkezi Yönetim Uzman Yardımcısı

    Echopos Bilgi Yonetim

    • Kartal, İstanbul
    Telefon ve internet üzerinden son kullanıcıların yazılım ve donanım sorunlarını tespit edip çözmek üzere bilgisayar, telefon vb. teknoloji cihazlarını kullanarak, müşterilerin arız…
    • 14 gün önce