Çağrı Merkezi Yönetim Uzman Yardımcısı
Echopos Bilgi Yonetim
- Kartal, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Telefon ve internet üzerinden son kullanıcıların yazılım ve donanım sorunlarını tespit edip çözmek üzere bilgisayar, telefon vb. teknoloji cihazlarını kullanarak, müşterilerin arızalarının kayıt ve yönlendirme hizmetini sağlamak,
- Müşterilerinin problemlerinin çözümünü izlemek ve güncel olarak raporlanmasını sağlamak,
- Müşterilerle ile gerekli konuşmaların dikkatlice ve özenle yapılması ve kayıtlara alınması,
- Müşteri arıza kayıt çağrılarının alınması ve izlenmesi,
- Önceliklere göre, arıza kayıtlarının çözüm için yönlendirilmesi
- Problemlerin “yönlendirildiği uzmanlarca” çözümünün izlenmesi ve raporlanması,
- Çözülemeyen problemlerin uygun birimlere yönlendirilmesi ve raporlanması,
- Bilgi kaynaklarının incelenip ihtiyacı olan birimlere sunulması,
- Sahadaki gruplara/uzmanlara destek verilmesi.
- İnsan ilişkileri ve iletişim becerileri kuvvetli, Ekip çalışmasına yatkın, Öğrenmeye açık ve dinamik,
- Tercihen çağrı merkezi deneyimi ve son kullanıcılara teknik destek verme deneyimi olan,
- Bilgisayar, telefon ve diğer bilişim ve iletişimle ilgili teknoloji cihazlarını kullanabilmek ve yönetebilmek,
- Erkek adaylar için ; Askerlik görevini tamamlamış olmak.
- Vardiyalı çalışma sisteminde çalışabilecek.
Eleman.net