Çağrı Merkezi Operatörü

Method Research Company

  • Üsküdar, İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 27 gün önce
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI1998 yılından beri sektörde yer alan Method Research Company, özellikle farklı araştırma teknikleriyle müşterilerine hizmet vermektedir.Kurumsal değerlere önem veren, uzman sektörlerle çalışan, ETİK ve BİLİMSEL yöntemlere bağlı ve çalışma biçimini kalite anlayışı ile şekillendiren bir şirket olarak 2009 yılında “GAB 02 Belgesini alan İlk Araştırma Firması” olmuştur.TUAD üyesi olan şirketimizin, İstanbul Altunizade merkez ofisinde görevlendirilecek Çağrı Merkezi Operatörleri aranmaktadır.İŞ TANIMIÇağrıda proje anketlerini yapmak
Online, video konferans müşteri memnuniyeti çalışmaları gerçekleştirmek
İhtiyaç halinde ayda 4 gün sahada Gizli Müşteri ve Denetim çalışmaları yapmak
Yapılan işlerin kalite kontrollerini sağlamakGENEL NİTELİKLEREn az lise mezunu,
Bireysel hedeflerini önemseyen
Takım çalışmasına yatkın
Seyahat engeli olmayan
Diksiyonu düzgün
Altunizade bölgesine ulaşım sorunu olmayan,
Sürekli olarak çalışabilecek takım arkadaşları aranmaktadır.

Eleman.net

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi

    Aracimdijital.com

    • Üsküdar, İstanbul
    AracımDijital.com, otomotiv sektöründe araç multimedya sistemleri ve dijital aksesuar satışında Türkiye’nin önde gelen platformlarından biridir. Müşteri memnuniyetini ön planda tut…
    • 13 gün önce
  • Çağrı Merkezi Satış Personeli

    Akarsol Cagri Hizmetleri

    • Kadıköy, İstanbul
    FİRMAMIZ BÜNYESİNDE; YETİŞTİRİLMEK ÜZERE - (Bayan) (30,000 NET MAAŞ) CALL CENTER TELE SATIŞ EKİBİMİZE SEKTÖRÜNDE KARİYER HEDEFİ OLAN GENÇ, DİNAMİK BİR EKİBİN PARÇASI OLARAK MÜŞT…
    • 8 gün önce