Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Bahçeci Sağlık Grubu

  • Üsküdar, İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 10 gün önce
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMIKadın Hastalıkları, doğum, infertilite (kısırlık) ve üremeye yardımcı tekniklerin uygulamasında sektörün öncü kuruluşlarından Bahçeci Sağlık Grubu Tüp Bebek Merkezi'mizde çalışmak üzere;GENEL NİTELİKLEREn az lise mezunu,
Güler yüzlü ve enerjik yapıya sahip,
Diksiyonu düzgün ve akıcı konuşabilen,
Çağrı Merkezi alanında en az 1 yıl deneyimli ,
Tercihen sağlık sektöründe deneyimli,
Ekip çalışmasına yatkın,
Yazılı ve sözlü iletişimi etkin bir şekilde kullanabilen," Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi " arayışımız mevcutturİŞ TANIMIKliniğimizin hastalarına telefonla destek verip, gelecek talep ve şikayetleri alıp gerekli enstrümanlarla istekleri karşılayıp, koşulsuz müşteri memnuniyeti prensibimizi yerine getirmekle görevli olacaktır.KVKK ile ilgili hükümler:Bahçeci Sağlık Hizmetleri A.Ş. (“Bahçeci”) olarak iş başvurusu ve çalışan adayı değerlendirme süreci kapsamında bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla sınırlı olarak işlenecektir. Kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin detaylı bilgi için https://bahceci.com/kurumsal/politikalarimiz/ adresinde yer alan Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metnimizi inceleyebilirsiniz.
Başvurunun tamamlanmasıyla birlikte; tarafımızla paylaşılan özgeçmiş içerisinde özel nitelikli kişisel verilerinizin yer alması durumunda özel nitelikli kişisel verileriniz açık rıza verdiğiniz kabulüne dayanılarak işlenecektir. Özgeçmişleriniz vasıtasıyla referans olarak bildirdiğiniz 3.kişilere ait kişisel verileri hukuka uygun olarak temin ederek tarafımıza aktardığınız ve bu verilerin işlenmesi konusunda ilgili kişileri bilgilendirdiğiniz kabul edilmektedir.

Eleman.net

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Green Sirketler Grubu

    • Ataşehir, İstanbul
    2007 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki birçok şirketle birlikte insanlık için değer üreten ve fayda sağlayan küresel bir kurum olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. %100 yerli…
    • 22 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Akl Poliklinigi

    • Ataşehir, İstanbul
    GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI *CRM konusunda en az 2 yıl tecrübeli, *Tercihen Saç ekimi alanında daha önce çalışmış, İletişimi güçlü, Yabancı dil bilen, *CRM verilerini etkil…
    • 22 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Imperial Form Guzellik

    • Şişli, İstanbul
    İMPERAL FORM GÜZELLİK olarak, İstanbul Avrupa yakasında Şişli ilçesinde yer alan merkezimizde, (09:00-18:00 / 11:00-20:00) vardiyalarında görevlendirmek üzere, çağrı merkezi ekibim…
    • 7 gün önce