Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Akl Poliklinigi

  • Ataşehir, İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 22 gün önce
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI*CRM konusunda en az 2 yıl tecrübeli,*Tercihen Saç ekimi alanında daha önce çalışmış, İletişimi güçlü, Yabancı dil bilen,*CRM verilerini etkili şekilde analiz edebilme, süreç geliştirmeve proje yönetimi gibi konulara hakim,*Raporlama, analiz ve sunum becerileri gelişmiş,*Müşteri ve sonuç odaklı bakış açısına sahip,*MS Office programlarına hakim,*Tercihen İngilizce bilen,İŞİN TANIMI*iş akışını ve süreçlerini kavrayıp analiz ederek, CRM sistemininkurulması ve yürütülmesinde etkin rol almak,*Müşteri segmentasyonu, profilleme ve hedefleme çalışmalarını yapmak,müşteri sadakatini arttıracak program ve kampanya önerileri hazırlamakve uygulamak,*Sektördeki gelişmeleri takip ederek şirketimizde uygulanmasındafayda görülenler konusunda yeni projeler geliştirmek,önerilerde bulunmak,*Müşteri kazanımı ve korunmasına yardımcı olacak stratejiler geliştirmek,
  • 09:00 - 18:00 Mesai saatleri
  • Pazar günleri hafta sonu tatili
*Personel arayışımız bulunmaktadır.

Eleman.net

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Green Sirketler Grubu

    • Ataşehir, İstanbul
    2007 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki birçok şirketle birlikte insanlık için değer üreten ve fayda sağlayan küresel bir kurum olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. %100 yerli…
    • 22 gün önce
  • Çağrı Merkezi Kurumsal Müşteri Temsilcisi

    Pan Etiket & Barkod

    • Kartal, İstanbul
    PAN Etiket & Barkod şirketinde Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak sizinle çalışmak istiyoruz. İstanbul Anadolu Yakası, Kartal'da bulunan firmamızda tam zamanlı olarak görev al…
    • 20 gün önce