Çağrı Merkezi Kurumsal Müşteri Temsilcisi

Pan Etiket & Barkod

  • Kartal, İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 20 gün önce
PAN Etiket & Barkod şirketinde Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak sizinle çalışmak istiyoruz. İstanbul Anadolu Yakası, Kartal'da bulunan firmamızda tam zamanlı olarak görev alabilecek, müşteri odaklı, iletişim yetenekleri güçlü adaylar arıyoruz.Gereksinimler:
- 24-36 yaş aralığında olmak.
- İstanbul Anadolu Yakası, özellikle Kartal ilçesine ulaşımda sorun yaşamayacak.
- Müşteri ilişkileri ve iletişim konusunda deneyimli olmak.
- Açık ve etkili bir iletişim kurabilme yeteneğine sahip olmak.
- Problem çözme becerileri gelişmiş, çözüm odaklı çalışabilmek.Sorumluluklar:- Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak destek sağlamak.
- Ürün ve hizmetler hakkında müşterilere doğru bilgi vermek.
- Şirket prosedürlerine uygun hareket ederek müşteri şikayetlerini yönetmek.
- Gerekli durumlarda ilgili birimlere yönlendirmelerde bulunmak.
- Çağrı merkezi performans hedeflerine ulaşmak için gereken çalışmaları yürütmek.Şirketimize değer katacak, enerjik ve yetenekli takım arkadaşları arıyoruz.

Eleman.net

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Piasis Hasar ve Filo Yonetimi A.S.

    • Kartal, İstanbul
    📌 İş Tanımı: Şirketimizde çağrı merkezi departmanında görevlendirilmek üzere müşteri odaklı, iletişimi güçlü takım arkadaşları arıyoruz. Görevler: Mevcut ve potansiyel müşteril…
    • 2 ay önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Green Sirketler Grubu

    • Ataşehir, İstanbul
    2007 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki birçok şirketle birlikte insanlık için değer üreten ve fayda sağlayan küresel bir kurum olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. %100 yerli…
    • 22 gün önce