Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Imperial Form Guzellik
- Şişli, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
Gelen aramaları (inbound) şirketin çağrı karşılama süresine uygun şekilde karşılamak ve şartlar uygun olması halinde randevu ekranına işlemek.
Gelen çağrıları profesyonelce karşılamak, müşterilerin sorularını yanıtlamak ve çözümler sunmak,
Şirketin ürün ve hizmetleri hakkında doğru ve eksiksiz bilgi vermek,
Müşteri şikâyetlerini etkin bir şekilde yönetmek ve ilgili departmanlara yönlendirmek,
Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik öneriler geliştirmek yer almaktadır.Genel Nitelikler
En az lise mezunu, tercihen ön lisans/lisans mezunu,
Tercihen çağrı merkezi veya müşteri hizmetleri deneyimi olan,
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri güçlü,
İkna kabiliyeti yüksek ve çözüm odaklı,
Takım çalışmasına yatkın,
MS Office programlarını temel seviyede kullanabilen,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek.
Eleman.net