Çağrı Merkezi Görevlisi
Istanbul Medikal Termal
- Tuzla, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
Çağrı merkezi ve satış süreçlerinin yönetiminde en az 2 yıl deneyimli,
Tercihen İngilizce bilen (2. dil tercih sebebi)
Kurumunu temsil ve kendisini ifade yeteneği olan, diksiyonu düzgün,
Güler yüzlü, pozitif, iletişimi güçlü ve problem çözme yetisine sahip,
Sorumluluk sahibi inisiyatif alabilen,
İnsan ilişkilerine önem veren,
Planlama ve koordinasyon yeteneği güçlü,
Satış ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
Problem çözme, veri analizi ve sunum konularında yetkin,
Dinamik ve yoğun çalışma temposunda çalışabilecek, esnek çalışma saatlerine uyumlu,
MS Office uygulamalarına hakim,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da ilişiği olmayan,Not: Tesisimiz Marmaray-İçmeler ve Metro-İçmeler istasyonu karşısındadır.
Eleman.net