CRM Uzmanı

TURKIYE EGITIM GONULLULERI VAKFI

  • İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 8 gün önce
TEGVGenel BilgilerTürkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV), başta Suna Kıraç olmak üzere, eğitimin her şeyin başı olduğuna yürekten inanan bir grup sanayici, yönetici ve akademisyenin girişimi ile “devlet tarafından verilen temel eğitime destek olmak” amacıyla 23 Ocak 1995 tarihinde kurulmuştur.İlköğretim çağındaki çocuklara “okul dışı eğitim desteği” vermeye odaklanan TEGV, yıllar içinde Türkiye’nin eğitim alanında faaliyet gösteren en yaygın sivil toplum kuruluşu olmuştur. TEGV kurulduğu günden bu yana 7.000’in üzerinde kurumsal bağışçı, 650 binin üzerinde bireysel bağışçı, 151 milyon dolar nakit kaynak, on binlerce gönüllü, 3 milyonu aşkın çocuğa eğitim desteği vermiştir. TEGV’ in 25 il, 6 Eğitim Parkı, 34 Öğrenim Birimi (9’u Konteyner ÖB) ve 26 Ateşböceği ile toplam 66 etkinlik noktasında faaliyetlerimiz sürmektedir.VizyonumuzYeni nesil eğitim programları ve donanımlı gönüllüleri ile çocukları geleceğe hazırlayan, sürdürülebilir yapıda bir Sivil Toplum Kuruluşu olmak.Misyonumuz"İlköğrenim çağındaki çocukların çağdaş ve evrensel değerler ile cumhuriyetin temel ilkelerine sahip, donanımlı ve nitelikli bireyler olarak yetiştirilmeleri amacıyla devlet tarafından verilen temel eğitime destek olmaktır.”TEGV sizi motive eden, takım ruhunu yansıtan, sorumluluk duygusunu yaşatan bir ortama davet ediyor. TEGV ile hayallerinize adım adım “Merhaba” demek isterseniz aşağıdaki ilanımıza başvurabilirsiniz.Türkiye'nin eğitim alanında en yaygın sivil toplum kuruluşu olan TÜRKİYE EĞİTİM GÖNÜLLÜLERİ VAKFI, İş Geliştirme Departmanı'nda görevlendirilmek üzere CRM Uzmanı aramaktadır.
  • CRM sistemine gelen tüm bağışçı geri bildirimlerinin ve bağış süreçlerinin günlük olarak takip edilmesi,
  • Geri bildirimleri değerlendirerek yeni çözüm önerileri ve stratejiler geliştirmek, paydaşlarla iletişime geçmek,
  • CRM sisteminin geliştirilmesine yönelik strateji ve analiz çalışmalarına destek vermek,
  • Mevcut bireysel bağışçılarla düzenli iletişimi sürdürmek, bağışçı deneyimini yönetmek (teşekkür, bilgilendirme, etkileşim),
  • Yeni bağışçı kazanımı için arama yapmak ve CRM programına bağışçı girişlerinin yapılması, bağışçı veri tabanını yönetmek, bilgileri güncel tutmak,
  • Bağışçılara yönelik kişiselleştirilmiş raporlar, teşekkür mektupları ve geri bildirimler hazırlamak, bağış yolculuğunu takip etmek,
  • Bağış süreçlerinin KVKK ve ilgili yasalara uygun yürütülmesini sağlamak,
  • Çağrı merkezi üzerinden gelen tüm telefon trafiğini yönetmek.
  • Lisans mezunu,
  • Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
  • Müşteri ilişkileri yönetimi alanında en az 1 yıl deneyim,
  • Tercihen daha önce CRM programı kullanmış,
  • Güçlü iletişim ve problem çözme becerilerine sahip, ekip çalışmasına yatkın,
  • MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • Proje ve Kampanya yönetimi deneyimi.

Yenibiriş

Benzer iş ilanları

  • Operasyon Ve Müşteri Hizmetleri Destek Uzmanı

    Personelika

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Personelika - Operasyon Ve Müşteri Hizmetleri Destek Uzmanı İş Açıklaması İstanbul Levent'te enerji sektöründe faaliyet gösteren firmamız için Operasyon ve Müşteri Hizmetleri Des…
    • 21 saat önce
  • Satış Uzmanı

    Ecowat Elektrik Aydinlatma

    • Şişli, İstanbul
    Mağaza ve ticari alanlar için özel aydınlatma ürünleri üreten firmamıza, dinamik ve istekli bir Satış ve Pazarlama Uzmanı arıyoruz. Hedef müşteri grubumuz: Mağaza sahipleri Mim…
    • 2 gün önce