CRM Uzmanı
TURKIYE EGITIM GONULLULERI VAKFI
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- CRM sistemine gelen tüm bağışçı geri bildirimlerinin ve bağış süreçlerinin günlük olarak takip edilmesi,
- Geri bildirimleri değerlendirerek yeni çözüm önerileri ve stratejiler geliştirmek, paydaşlarla iletişime geçmek,
- CRM sisteminin geliştirilmesine yönelik strateji ve analiz çalışmalarına destek vermek,
- Mevcut bireysel bağışçılarla düzenli iletişimi sürdürmek, bağışçı deneyimini yönetmek (teşekkür, bilgilendirme, etkileşim),
- Yeni bağışçı kazanımı için arama yapmak ve CRM programına bağışçı girişlerinin yapılması, bağışçı veri tabanını yönetmek, bilgileri güncel tutmak,
- Bağışçılara yönelik kişiselleştirilmiş raporlar, teşekkür mektupları ve geri bildirimler hazırlamak, bağış yolculuğunu takip etmek,
- Bağış süreçlerinin KVKK ve ilgili yasalara uygun yürütülmesini sağlamak,
- Çağrı merkezi üzerinden gelen tüm telefon trafiğini yönetmek.
- Lisans mezunu,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- Müşteri ilişkileri yönetimi alanında en az 1 yıl deneyim,
- Tercihen daha önce CRM programı kullanmış,
- Güçlü iletişim ve problem çözme becerilerine sahip, ekip çalışmasına yatkın,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Proje ve Kampanya yönetimi deneyimi.
Yenibiriş