
CRM Data Analytics Kıdemli Uzmanı / Yöneticisi
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Üniversitelerin Lisans ve üzeri bölümlerinden mezun,
- Endüstri/İşletme Mühendisliği, İstatistik, Matematik Mühendisliği gibi analitik bölümlerden mezuniyetler tercih sebebidir,
- CRM uygulamalarında en az 3 yıl tecrübeye sahip,
- Kampanya süreçleri, pazarlama iletişimi, sadakat program süreçleri, data entegrasyonu, data analizi, data tekilleştirme-zenginleştirme vb. süreçlerde tecrübeli,
- Tercihen Perakende sektöründe tecrübeli (Spor, Tekstil, Hazır Giyim) olması ve Omni Kanal (online ve offline) data tecrübesi tercih sebebidir,
- İyi derecede İngilizce bilgisi olan,
- R, Python, SQL, Dijital Pazarlama toollarından en az bir tanesinde tecrübe sahibi olan,
- MS Office programlarına hakim,
- İletişimi güçlü ve insan ilişkilerinde başarılı,
- Raporlama, analiz-analitik ve sunum becerileri gelişmiş,
- Müşteri ve sonuç odaklı bakış açısına sahip,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.
- Müşteri alışveriş alışkanlıklarına ve demografik verilerine göre segmentasyon aktivitelerinin yürütülmesi
- CRM SMS, e-mail, push vs. iletişimleri için hedef kitle seçiminin yürütülmesi ve iletişim sürecinin koordine edilmesi,
- CRM projelerinde tüm kurgu ve entegrasyon aşamalarının IT ekibi ile birlikte yürütülmesi ve takibi,
- Dijital data okuma, iç görü edinme, anlamlandırma, ve profilleme süreçlerinin yürütülmesi,
- Veri tabanı, web sitesi, mobil app, sadakat programı, çağrı merkezi, sosyal medya, 3.parti tüm kanallardan toplanan yapılandırılmış/yapılandırılmamış verilerden iş süreçlerine geliştirici iç görü önerileri çıkarılması ve sunumunun yapılması,
- Müşteri memnuniyeti ölçümü ve müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik analitik projelerin yürütülmesi,
- CDP (Customer Data Platform) data ekosisteminin CRM tarafındaki proje sahibi olarak aktif rol alınması,
- Yönetim ve şirket içi departmanlar ve mağazaların ad-hoc ve periyodik data analiz ve raporlama taleplerinin yürütülmesi,
- Sadakat ekosistemi, sadakat program yönetimi ve kampanyalarının yürütülmesinde CRM Müdürüne aktif destek verilmesi,
- Yeni müşteri datası kazanım faaliyetlerinin KVKK ve ETK süreçlerine uygun yürütülmesi, data zenginliği, veri tabanı güncellik ve doğruluğunun takibi,
- RFM çatısı altında segmente olmuş (makro ve mikro) mevcut müşteri gruplarına yönelik sepet artırıcı ve çapraz satış kurgularının yürütülmesi,
- 3.partilerle (banka, telekomünikasyon, kampanya platformları vs.) data ve kampanya iş birliklerinin yürütülmesinde CRM Müdürüne destek verilmesi.