Misafir İlişkileri Görevlisi
Oztanik Otelcilik ( Golden Age Hotel )
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
Bu pozisyon, misafirlerimizin deneyimlerini iyileştirmek, onların ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap vermek ve kaliteli hizmet sağlamak için önemli bir rol oynayacaktır.Görev ve Sorumluluklar:
- Misafirlerle doğrudan iletişim kurarak, taleplerini ve şikayetlerini çözmek,
- Misafirlerin otel, spa ve restoran gibi hizmetler hakkında bilgilendirilmesi,
- Misafir geri bildirimlerini toplamak ve bu geri bildirimlere dayalı aksiyon planları geliştirmek,
- Misafir şikayetleri ve sorunlarıyla ilgilenmek, çözüm önerileri sunmak,
- Misafir memnuniyeti oranlarını analiz etmek ve iyileştirme çalışmalarını gerçekleştirmek,
- Misafirlerle profesyonel ve çözüm odaklı bir şekilde iletişim kurmak,
- Online sitelere gelen yorumları takip etmek, ilgili birimlere yönlendirme yaparak verilen hizmetin iyileştirilmesine destek olmak
- Otelcilik sektöründe deneyimli veya üniversiteye devam eden bu alanda kariyer yapmayı hedefleyen öğrenciliği devam eden,
- Ms Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- İyi derecede Farsça ve Arapça bilgisine ek İngilizce dil bilgisi tercih sebebidir,
- Güçlü iletişim ve problem çözme becerilerine sahip,
- Dış görünümüne özen gösteren,
- Takım çalışmasına yatkın, pozitif yaklaşımı ve empati yeteneği güçlü,
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
- Kişisel ve mesleki açıdan gelişime açık,
- Erkek adaylar için askerlik ile ilişkisi bulunmayan,
Yenibiriş