Operasyon ve Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Wide and Wise
- Sarıyer, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- İdari Bilimler ve mühendislik alanında lisans
- İyi seviyede İngilizce
- MS Office programlarında uzmanlık
- Analitik yaklaşım, süreç geliştirme ve problem çözümünde deneyim
- Müşteri ilişkileri
- Ekip çalışmasına yatkın, sözlü ve yazılı iletişim becerileri ve risk algısı gelişmiş.
- Finans kuruluşlarında benzer rollerde 6+ yıl deneyim
- Müşterilere sunulan ödeme hizmetinin sorunsuz ve güvenli olarak gerçekleştirilmesini sağlamak,
- Ödeme Hizmetleri işlemlerine ait back office işlemlerini sorunsuz gerçekleştirmek veya gerçekleştirilmesini sağlamak,
- Yurt İçi / Yurt Dışı Anlaşmalı Kurumlarla; yazışmaları ve mutabakatları gerçekleştirmek,
- Müşteri tanımlamalarında belge kontrolünü gerçekleştirmek, sistem tanımlarını kontrol etmek ve onaylamak,
- Sistemde yeni kurum tanımı, masraf tanımı gibi parametrik tanımları gerçekleştirmek,
- Operasyonel sorunların çözümünde, gerekli araştırma ve takibi gerçekleştirmek,
- Sorunların tekrarlanmaması için önlem almak. Gerekli süreçsel ve sistemsel iyileştirmeler için gerekli faaliyetleri yerine getirmek,
- Teknik sorunlarla hakkında, ilgili birim ya da birimleri bilgilendirmek,
- Yönetim tarafından konulan rakamsal ve niteliksel hedeflere uygun olarak çalışmak,
- Operasyonel iş sürecini planlar yönetmek, iyileştirmek ve gerektiğinde süreci yeniden yapılandırmak için tavsiyelerde bulunmak, analizlere katılmak,
- Son kullanıcı testlerinde aktif görev almak,
- Operasyonel risk ile ilgili gerekli konsolide raporlamaları takip etmek, sorumluluk alanındaki konularda gerekli aksiyonları almak,
- Kuruluş'un operasyonel hedeflere en iyi ve en doğru şekilde ulaşabilmesi için operasyonları koordine etmek, birimler arasındaki bilgi ve belge akışını sağlamak,
- Müşteri şikayetlerinin zamanında ve doğru şekilde sonuçlandırılmasını sağlamak, şikayet ve itiraz süreçlerini yürütmek ve raporlamak,
- Kuruluş'un faaliyet planları doğrultusunda, müşteri memnuniyeti stratejisini destekleyecek
- Ayrıca bağlı olduğu yöneticisi tarafından verilen ve ilgili mevzuata aykırı olmayan diğer görevleri yerine getirmek,
- Ürün geliştirme faaliyetlerine katılmak,
- Müşteri özelindeki ihtiyaçları anlayarak sanal pos ve diğer hizmetleri de içeren kurgularla ihtiyaçları karşılayacak çözümler üretmek, üretilen çözümlere kendi alanında katkıda bulunmak,
- Müşteri ve sektör bilgisine sahip olmak.