yönetici asistanı
Randstad
- Kemalpaşa, İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
Seyahat, toplantı ile yurt içi ve yurt dışından gelen misafirlerin ağırlanmasına yönelik organizasyonların yönetilmesi,
Telefon, e-mail ve evrak trafiğinin yönetilmesi,
Faaliyetleri ile ilgili şirket içi ve şirket dışı yazışmaları sağlamak,
Talep doğrultusunda gelen konular hakkında araştırma ve inceleme yaparak yöneticiye rapor sunulması,
Yönetici ile diğer birimler arasında koordinasyonun sağlanması.niteliklerÜniversitelerin Lisans bölümünden mezun,
MS Office programlarını etkin düzeyde kullanabilen,
Toplantı organizasyonu, sunum, planlama ve raporlama becerisi yüksek,
Zamanı etkin ve verimli kullanabilen,
Çözüm odaklı, araştırmacı, pratik, dikkatli, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Tercihen iyi seviyede İngilizce dil bilgisine sahip.