Yönetici Asistanı
- İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Zaman yönetimi, planlama, organizasyon, koordinasyon ve takip becerisine sahip,
- Güçlü ve etkili iletişim yeteneği olan, çözüm odaklı,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Detaylara önem veren, sistemli ve düzenli çalışma prensibine sahip,
- Gizliliğe ve güvenilirliğe önem veren
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen;
- Güler yüzlü ve dış görünümüne önem veren,
- Tercihen üniversitelerin ön lisans veya lisans bölümlerinden mezun,
- Tercihen İngilizce bilen,
- MS Office programlarını kullanabilen,
- Yurt içi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmayan,
- Bağlı bulunduğu yöneticinin günlük çalışma planını düzenleyip koordine etmek,
- Toplantı ve randevuları planlamak, organize etmek ve takvimleri takip etmek,
- Toplantılar esnasında gerekli notları tutmak,
- Yazışma, rapor, taslak, not ve e-postalar dahil olmak üzere ofis belgelerini hazırlamak ve ilgili yöneticilere sunmak,
- Gelen talimatları ilgili birimlere tebliğ etmek, birimler ile yönetici arasındaki bilgi akışını sağlamak ve takip etmek,
- Yazışmaları, raporlamaları ve dosyalamaları dikkatlice takip etmek ve iyileştirmek
- Misafirleri karşılanmak ve ağırlamak,
- Telefon ve e-posta trafiğini yönetmek, gelen çağrıları yönetici adına yanıtlamak
- Tüm yurtiçi ve yurtdışı seyahatleri organize ve koordine etmek (uçak biletlerinin alınması, vize işlemlerinin takibi, transfer, konaklama vb.), ilgili rezervasyonları yönetmek,
- Gerekli durumlarda diğer departmanlara destek olmak,
- Ofis malzemeleri tedarikini sağlamak,
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer