Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Ssh)
TT Teknoloji Urunleri A.S.
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Gelen çağrıları karşılayarak müşteri taleplerine ve şikayetlerine çözüm üretmek,
- Müşteri memnuniyetini sağlamak ve çağrı standartlarına uygun hizmet vermek,
- Şirket ürün ve hizmetleri hakkında bilgi vererek müşteri sorularını yanıtlamak,
- Müşteri kayıtlarını eksiksiz ve doğru bir şekilde sistemde güncellemek
- Gerekli durumlarda ilgili birimlere yönlendirme yapmak,
- Çağrı sonrası süreçlerde kayıt tutarak raporlama yapmak,
- En az lise mezunu
- Çağrı merkezi veya müşteri hizmetleri alanında deneyimli (tercihen)
- Telefonda etkili iletişim kurabilen, diksiyonu düzgün
- Müşteri odaklı düşünebilen ve problem çözme yeteneği gelişmiş
- Takım çalışmasına yatkın, dinamik ve sonuç odaklı
- Temel bilgisayar ve MS Office programlarını kullanabilen
SecretCV