
Pazarlama Müdürü
- İstanbul
- Geçici
- Tam zamanlı
- Marka iletişimini ve dijital pazarlama stratejilerini şirketin büyüme hedefleri doğrultusunda kurgulamak ve yönetmek
- Ajans iş birliklerini yürütmek, medya planlamalarını koordine etmek
- Taksilere entegre edilen ekran ve cihazlara yönelik reklam ve veri satış stratejilerini geliştirmek
- CTO ve yazılım ekipleriyle koordineli çalışarak ürün-pazar uyumunu sağlamak
- Pazarlama bütçesini ve performans raporlamalarını hazırlamak
- Saha ekipleriyle iş birliği içinde lokal kampanyalar yürütmek
- Yeni müşteri kazanımı ve marka bilinirliği için yenilikçi kampanyalar tasarlamak
- Gerektiğinde ekip yapılandırması yaparak pazarlama fonksiyonunu büyütmek
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (Pazarlama, İletişim, İşletme vb.)
- Tercihen teknoloji, medya veya reklamcılık sektöründe en az 5 yıl deneyimli
- Dijital medya, programatik reklamcılık ve veri odaklı pazarlama konularına hâkim
- Hızlı büyüyen organizasyonlara adapte olabilecek esneklikte ve girişimci ruhta
- Ajans yönetimi, bütçe takibi ve stratejik planlama konularında deneyimli
- Seyahat engeli olmayan, aktif olarak araç kullanabilen