PAZARLAMA VE KİRALAMA MÜDÜRÜ
KANYON YONETIM ISLETIM VE PAZARLAMA
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Kanyon’un kiralama ve pazarlama stratejilerini uçtan uca sahiplenmek; yıllık iş planı ve bütçeyi oluşturmak, hedeflerle uyumlu şekilde yönetmek.
- Gelir, maliyet ve kârlılık analizleri yaparak ürünlerin (mağazalar, reklam alanları, sponsorluklar, hizmetler vb.) fiyatlama stratejilerini belirlemek ve uygulanmasını sağlamak.
- Mağaza/marka karmasını ve müşteri portföyünü, Kanyon’un marka imajına uygun şekilde oluşturmak; kiralama ve sözleşme süreçlerini yönetmek.
- Reklam alanlarının satışını ve sponsorluk anlaşmalarını yürütmek, dış paydaşlarla etkin iş birliği geliştirmek.
- Kiralama ve satış sonrası süreçlerde müşteri memnuniyetini sağlamak, üst yönetime düzenli raporlamalar yapmak.
- Kanyon pazarlama ve iletişim stratejilerini; ziyaretçi sayısını artıracak, misafir deneyimini güçlendirecek, mağazaların ticari performansını destekleyecek şekilde planlamak ve uygulamak.
- Etkinlik plan ve programını Kanyon ve markalar özelinde oluşturmak, uygulamak ve takip etmek.
- Dijital pazarlama vizyonunu sahiplenmek; Dijital pazarlama stratejisi geliştirmek; Meta, Google, TikTok, programatik platformlar ve pazar yerleri gibi tüm dijital kanallarda ücretli medya ve performans kampanyalarını planlamak, yürütmek ve optimize etmek.
- SEO, analitik ve yaratıcı üretim gibi alanlarda görev yapan ekipleri yönetmek; dijital pazarlama faaliyetlerini marka, ticari pazarlama ve satış ekipleriyle entegre etmek.
- Dijital kampanyaların ölçümlemesini yapmak, performansı veri ve pazar dinamiklerine göre optimize etmek; stratejik netlik ile taktiksel mükemmelliği sağlamak.
- Sosyal medya yönetimi ve Kanyon uygulaması ve tüm dijital varlıkları optimize ederek doğru hedef kitleye ulaşmayı sağlamak. Kanyon uygulamasının stratejisini belirlemek, kampanya kurguları tasarlamak ve CRM verileri yönetimi yapmak.
- Ekip yönetiminde koçluk yapmak, yenilikçi ve öğrenmeye açık bir kültür oluşturmak.
- Üniversitelerin örgün lisans programlarından mezun,
- Pazarlama, kiralama veya dijital pazarlama alanında en az 12 yıl deneyimli, tercihen perakende, AVM veya FMCG sektörlerinde ekip ve bütçe yönetimi tecrübesine sahip,
- Strateji geliştirme ve operasyonel uygulamalarda aktif rol alabilecek,
- Dijital platformlarda derin uzmanlık (Google Ads, Meta, TikTok, programatik, e-ticaret vb.), performans ve marka kampanyalarını yönetme deneyimi,
- Analitik ve veri odaklı düşünme yeteneği ile pazarlama metriklerini anlamlı iş içgörülerine dönüştürebilen,
- Güçlü liderlik yetkinlikleri ile yüksek performanslı ekipler oluşturabilecek ve sürdürebilecek,
- Türkçe ve İngilizce dillerinde etkili iletişim becerilerine sahip,
- Müşteri ve misafir odaklı, çözüm üreten bir yaklaşım sergileyen.
Eczacıbaşı