Almanca Bilginle Dijital Finans Dünyasında Yerini Al
- Türkiye
- Sürekli
- Tam zamanlı
Pozisyon: Müşteri Hizmetleri
Lokasyon: Home Office (İstanbul'da 3 ay eğitim)Wenn Sie über fortgeschrittene Deutschkenntnisse und mittlere Englischkenntnisse verfügen, lassen Sie sich diese Karrierechance nicht entgehen!İş Tanımı:
- Sorun yaşayan müşterilerle telefon ve diğer kanallardan iletişim kurmak
- Uygulama ile ilgili inbound soruları hızlı ve doğru şekilde yanıtlamak
- Risk altındaki ve kaybedilen müşterilerle proaktif iletişim kurmak
- Müşteri kaybını önlemek ve etkin olmayan hesapları yeniden aktif hale getirmek
- Müşteri ilişkilerini güçlendirerek devamlılığı sağlamak
- Müşteri geri bildirimlerini ilgili birimlere ileterek hizmet kalitesini artırmak
- Ana dil seviyesinde Almanca ve en az B1 seviyesinde İngilizce (birlikte gereklidir)
- Müşteri ilişkileri, çağrı merkezi veya satış sonrası destek alanında deneyimli
- İkna kabiliyeti yüksek, çözüm odaklı ve empati yeteneğine sahip
- Güçlü iletişim ve problem çözme becerilerine sahip
- Takım çalışmasına yatkın ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan
- Temel bilgisayar ve uygulama kullanımı konusunda yetkin
- Analitik düşünebilen ve geri bildirimlere açık
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
Yenibiriş