Müşteri Danışmanı / Tahsilat -İzmir
Webhelp
- İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
- En az önlisans , tercihen lisans mezunu
- Tercihen tahsilat konusunda deneyimli veya çağrı merkezi deneyimi bulunan,
- Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek, ses tonu ve diksiyonu düzgün,
- Müşteri odaklı bakış açısına sahip,ikna konusunda kendine güvenen,
- Tahsilat ve tahsilat sonrası müşterinin almış olduğu hizmet sürecini yönetebilecek,
- Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Öğrenmeye hevesli ve gelişmeye açık,
- Dinamik, azimli ve konuşmayı seven,
- Çalışma disiplini olan, Ms Office programlarına hakim,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer