Müşteri Danışmanı - İzmir / İngilizce

Webhelp

  • İzmir
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 10 gün önce
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet veren Webhelp, Türkiye'de başta İstanbul, İzmir, Ankara, Van olmak üzere toplam 7 şehirde, 14 bini aşkın çalışan ile müşteri hizmet yönetimi ve deneyiminde fark yaratmaya devam etmektedir.Geleneksel bir çağrı merkezi tanımlarının ilerisine geçerek; Global iş partnerlerimizin memnuniyet duygularını en büyük misyonumuz haline getirdik. Aynı zamanda insanların hayatlarına dokunup, dokunduğumuz hayatlarda fark yaratarark, sektördeki lider pozisyonumuzu perçinliyoruz.Nasıl takım arkadaşları arıyoruz?İletişimi seven, yaptıkları işin anlamını artırmak isteyen ve şirketimizin tutkusuyla başarı hikayesini paylaşabilecek, Global iş ortaklarımıza ve müşterilerine hizmet verebilecek kişileri arıyoruz.Müşteri Danışmanı olarak hangi yetenek ve deneyimlere ihtiyacın olacak?
  • İngilizce dilinde ileri veya ana dil seviyesinde olmak
  • Telefon üzerinden güçlü iletişim kurabiliyor olmak ve bundan keyif almak
  • Diksiyon ve kendini ifade etme yeteneğine sahip olmak
  • Güçlü bir iç motivasyona sahip olmak
  • Hedef odaklı olmak
  • Zaman yönetimi konusunda hassas ve başarılı olmak
  • Lise veya üzeri bir eğitim kurumundan mezun olmak
  • MS Office programlarını kullanabiliyor olmak
Eğer aşağıdaki yetkinliklere sahibim diyorsan;
  • Empati yeteneğin kuvvetliyse
  • İyi ve sabırlı bir dinleyiciysen
  • Aynı anda birden fazla iş yapabilme yeteneğine sahipsen
  • Klavyeyle hızlı yazı yabiliyorsan
  • Hızlı adapte olabiliyorsan
  • Stresle başa çıkabilen, dakik biriysen
  • Karışık durumları anlayabilme yeteneğine sahipsen
  • İyi bir hizmet verebilme yeteneğine sahipsen
  • Kariyer hedefleri olan, büyüyen bir sektörde büyüyen biri olmak istiyorsan
Webhelp'deki işinde çok başarılı olacaksın.İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe Tecrübeli / TecrübesizTecrübe: Tecrübeli / TecrübesizEğitim Seviyesi Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu Yapıldı, Yapılmadı, Muaf, TecilliAskerlik Durumu: Yapıldı, Yapılmadı, Muaf, TecilliYabancı Dilİngilizce(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri)Yabancı Dil: İngilizce(Okuma : İleri, Yazma : İleri, Konuşma : İleri)Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Çağrı Merkezi HizmetleriHakkımızdaİnsani deneyimler yaratıyor ve iş çözümlerine şekil veriyoruz Dünyanın en heyecan verici markalarına kalıcı değerler yaratmak için zengin bir müşteriYan HaklarServis, Prim, Yemekhane.WEBHELP ÇAĞRI MERKEZİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ A.Ş. İş İlanlarıÖnceki SonrakiÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer