Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı / Banka

Webhelp

  • İstanbul Anadolu Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 23 gün önce
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet veren Webhelp, Türkiye'de başta İstanbul, İzmir, Ankara, Van olmak üzere toplam 7 şehirde, 17 bini aşkın çalışan ile müşteri hizmet yönetimi ve deneyiminde fark yaratmaya devam etmektedir.GENEL NİTELİKLER
  • En az Önlisans mezunu,
  • Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
  • İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
  • İletişim becerileri gelişmiş,
  • Çözüm odaklı, takım çalışmasına yatkın,
  • Dinamik, yoğun tempoya uyum sağlayabilecek,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli
İŞ TANIMIBankacılık sektöründe resmi evrakların sistem üzerinden cevaplanması operasyonunda çalışacak ekip arkadaşları arıyoruz.İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe Tecrübeli / TecrübesizTecrübe: Tecrübeli / TecrübesizEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun)Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.BankacılıkHakkımızdaİnsani deneyimler yaratıyor ve iş çözümlerine şekil veriyoruz Dünyanın en heyecan verici markalarına kalıcı değerler yaratmak için zengin bir müşteriYan HaklarServis, Prim, Yemekhane.Webhelp Türkiye İş İlanlarıÖnceki SonrakiÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    M Plus

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Türkiye'nin en büyük bağımsız dış kaynak sağlayıcılarından biri olan M Plus Türkiye, 2000 yılında İstanbul'da kuruldu. Ocak 2020'de, Türkiye ve Avrupa'daki 15 lokasyonuyla, 58 ülke…
    • 12 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    TOM Digital Teknoloji ve Danismanlik A.S.

    • İstanbul Anadolu Yakası
    TOM Digital, teknoloji üretmek, paranın en teknolojik halini TOM Finansman ve TOM Pay şirketleri aracılığı ile tüketicilerle tanıştırmak için 2020 yılının sonunda, Turgut Aydın Hol…
    • 24 gün önce
  • Çağrı Merkezi E-Ticaret Müşteri Danışmanı-İstanbul

    Webhelp

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
    • 25 gün önce