
MÜŞTERİ KAZANIM MÜDÜRÜ
- İstanbul Anadolu Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Training
- Organization
- Recruitment
- Consultancy
- Human Resources
- Üniversitelerin işletme, iktisat vb. bölümlerinden mezun
- Tercihen yüksek lisans yapmış
- Tercihen İngilizce bilen
- En az 15 yıl tecrübeye sahip
- En az 10 yıl sektör tecrübesi olan
- Perakende sektörüne hakim
- Ayrıntılara önem veren, dikkatli ve kavrama yeteneği yüksek
- Ekip yönetim becerileri gelişmiş ve iletişimi güçlü
- Analitik düşünce yapısına sahip, çözüm ve sonuç odaklı
- Planlama, süreç ve zaman yönetimi becerileri gelişmiş
- Çözüm odaklı, problem çözme yönü ve iletişimi kuvvetli
- MS Office programlarını çok iyi seviyede kullanabilen
- Seyahat engeli bulunmayan
- Satış artırıcı faaliyetlerin aylık planlamasını yaparak gözden geçirmek, sunulan sonuç raporlarını izlemek ve gerektiğinde aksiyon planlarını revize etmek
- Yeni müşteri kazanım ziyaretleri ile firmanın standart sunum ve değer önermelerinin en etkin şekilde uygulandığının kontrol etmek ve denetimini sağlamak
- Global olarak satış kanallarında uygulanan yeni, örnek uygulamaları ve teknolojileri araştırarak şirkette uygulanabilirliği konusunda çalışmalar yapmak
- Yatırıma yönelik mevzuattaki gelişmeleri takip etmek ve raporlamak
- Yeni müşteri kazanım ekibinin (yapılan müşteri ziyaretleri ve/veya pazarlama aktiveleri, müşteri aramalarI, vb) Satış Pazarlama Direktörü'ne raporlamak ve aktivitelerin sonucunda aksiyon planları oluşturmak
- Saha, alternatif ve dijital kanallarda yapılacak aktivitelerde mailing içeriklerine, kuponlara ve hedef kitlesine vb. karar vermek
- Dijital pazarlama ekibi ile koordineli çalışarak, faaliyetlerin satışa dönüşünü kontrol ederek gerekli aksiyonları almak
- Sektörde ulaşılabilecek tüm kanallarda verimli yeni müşteri kazanımı sağlamak
- Veri analiz ve iç görü ekibi tarafından paylaşılan pazar piyasa ve rekabet verilerini takip etmek
- Sahadan gelen rakip firma analizlerinin değerlendirmelerini yapmak ve ilgili birime sonuçları sunmak
- Müşteri ziyaretlerinde bulunmak
- Yeni müşteriler ile yapılacak sözleşmelerde, sözleşme içeriği şirket beklentilerine ya da şirket standartlarına uyum, anlaşmazlık konularına çözüm ve önerilerin geliştirilmesi ve yönetime sunulmasını sağlar
- Şirket içi ve dışındaki kurallara hakim olarak bölümünün legal uyumundan sorumludur
- Marka ortaklıkları sürecini yürütmek
- Müşteri kazanım maliyetlerinin takibi ve geliştirilmesi için gerekli analiz ve değerlendirmeleri yaparak, stratejiler oluşturmak ve hayata geçirmek
- Kurumsal müşteri beklentilerine uygun aylık/yıllık satış, kazanım ve derinleşme planlarını ve stratejilerinin geliştirilmesini sağlamak
- Dijital Pazarlama müdürü ile ajansların performanslarının aylık bazda değerlendirilerek görüş ve önerilerde bulunmasıyla birlikte strateji geliştirmek
- İlgili fonksiyonun yıllık ciro ve gider bütçelerini hazırlar ve bütçe uyumunu takip etmek
- Organizasyonel gelişim ve ücret yönetimi ekibi tarafından paylaşılan aylık prim sonuçlarının kontrol etmek ve uygunluk vermek