Acente Bölge Satış Yöneticisi - İzmir - Antalya
Sabancı Holding
- İzmir Antalya
- Sürekli
- Tam zamanlı
Şehir: İzmirİlan Tarihi: 15.03.2024Genel NiteliklerAgeSA olarak “Mutlu bireyleri olan, güven dolu bir toplum hedefiyle, işimizin özündeki iyiliği sunmak için varız.” Bu varlık nedenimiz ışığında; iyilik için harekete geçen, fark yaratmak için cesur davranan, gelişmek için sade düşünen, keşfetmek için heyecan duyan ve sınırları aşmak için birlikte çalışan harika bir aileyiz!Her yönü ile düşünülmüş esnek çalışma modellerimiz, en trend dijital uygulamalarımız, engelsiz, samimi ve en sıkı dostlukların kurulduğu çalışma ortamımız ve birbirine gönülden bağlı kocaman ailemizle hayatındaki keşkelerin yerini iyi ki'lerle doldurmak için buradayız.Bu satırları okurken bizim kadar heyecanlandıysan seni de aramıza bekliyoruz.Dipnot: AvivaSA Emeklilik ve Hayat 2007 yılında kurulmuş olup, 5 Mayıs 2021 yılı itibarıyla, Sabancı Holding ile iki yüz yıla yaklaşan geçmişe sahip Belçikalı sigorta şirketi Ageas'ın eşit ortaklık ilkesiyle yola “AgeSA Hayat ve Emeklilik” ismiyle devam etmektedir.”Direkt Satış, Acenteler ve Kurumsal Projeler Genel Müdür Yardımcılığı, Acenteler Geliştirme ve Acente Yönetimi Müdürlüğü'nde görev almak üzere "Acente Bölge Satış Yöneticisi" arayışımız bulunmaktadır.GENEL NİTELİKLER
- İlgili bölümlerde minimum lisans derecesine sahip,
- Saha, acente yönetimi ve müşteri ilişkileri konusunda deneyimli,
- İkna kabiliyeti yüksek ve performans yönetimi süreçlerinde rol almış,
- Planlama, organize etme ve analiz yönleri güçlü,
- İzmir'de ikamet eden veya edebilecek.
- Şirketin hedef ve beklentileri doğrultusunda potansiyel acentelerin tespit edilmesi, kurum bünyesine kazandırılması için aksiyonların alınması,
- Sorumluluk alanında bulunan acentelerin belirli periyodlarda ziyaret edilmesi, ihtiyaçlarına yönelik analizlerin gerçekleştirilmesi, gerekiyorsa ürünler ile ilgili eğitimlerin verilmesi,
- Bölgeye ait satış hedeflerinin gerçekleştirilmesi ve satışların arttırılması için aksiyon planlarının oluşturulması,
- Acenteler ile departmanlar arasında iletişimi sağlayarak, acentelerin yaşamış oldukları problemlere çözüm önerilerinin geliştirilmesi.