
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
- Türkiye
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Tercihen Üniversitelerin ilgili birimlerinden mezun,
- Konteyner, terminal, nakliye acenteliği, müşteri hizmetleri ve/veya konteyner terminali, hat operatörü veya benzeri işlevlerde en az 1 yıllık deneyim sahibi olan,
- Gümrük mevzuatına ve liman terminolojisi hakim,
- Üst seviyede iletişim becerilerini kullanarak iş birliği yapabilen,
- Detayları önem veren, iş disiplini yüksek,
- Stres yönetimi, zaman yönetimi ve baskı altında çalışabilme yetkinliklerine sahip;
- Ofis programlarını iyi düzeyde kullanabilen;
- Vardiyalı çalışma engeli bulunmayan ve bu konuda istekli,
- Muayene, tam muayene, X-ray ve diğer tamamlayıcı hizmetler için talepleri almak ve operasyon ekipleri ile koordine ederek zamanında yerine getirilmesini sağlamak,
- E-posta ve telefon yoluyla gelen müşteri taleplerini operasyon ekipleri ile koordineli olarak yönetmek ve süreçlerin zamanında tamamlanmasını sağlamak,
- Müşteri konteyner hizmet taleplerinin zamanında ve doğru bir şekilde karşılanmasını sağlamak ve bu talepleri etkin bir şekilde planlamak,
- Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik girişimlerde bulmak, şikayetlere anında yanıt vermek ve çözüm üretmek,
- Müşteri bilgi taleplerinin karşılanması için gerekli sistem incelemelerini yapmak, müşteriyi bilgilendirmek ve hizmet detaylarını içeren raporları hazırlamak,
- İthalat konteyner hizmetlerinin gümrük mevzuatına uygun olarak yürütülmesini sağlamak, eksik evrakları toplamak, kontrol etmek, tamamlamak ve sistemde hizmet taleplerini oluşturmak,
- Müşteri evraklarının incelenmesi, sisteme girilmesi ve müşteriye gerekli bilgilendirmelerin yapılması suretiyle ihracat konteyner hizmetlerinin gümrük mevzuatına uygun olarak yürütülmesini sağlamak,