Müşteri İlişkileri Sorumlusu (Sosyal Medya)

  • İstanbul Avrupa Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 25 gün önce
Kiperin ailesi olarak müşterilerimizin memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefleyen, dinamik ve iletişimi kuvvetli "Müşteri Temsilcisi" takım arkadaşları arıyoruz.Siz de e-ticaret ve sağlık sektöründe hızla büyüyen firmamızda kariyer yapmak istiyorsanız, aşağıdaki niteliklere sahipseniz sizi de aramızda görmekten mutluluk duyarız.
  • En az ön lisans mezunu
  • Müşteri hizmetleri alanında en az 3 yıl deneyimli
  • İyi derecede yazılı ve sözlü iletişim becerisine sahip
  • Çözüm odaklı, sabırlı ve empati kurabilen
  • Bilgisayar ve MS Office programlarını etkin kullanabilen
  • E-ticaret platformları ve sosyal medya araçları hakkında bilgi sahibi
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Yoğun çalışma saatlerine ve esnek çalışma düzenine uyum sağlayabilecek
İş TanımıBu pozisyonda sizden beklenenler;
  • Telefon, e-posta ve canlı destek yoluyla müşteri sorularını yanıtlamak,
  • Pazaryeri ve kendi e-ticaret sitemiz üzerinden gelen soru ve talepleri çözüme kavuşturmak,
  • Sipariş takibi ve müşteri memnuniyeti süreçlerini yönetmek,
  • Ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgilendirme yapmak ve müşterilerimizi doğru yönlendirmek,
  • Geri bildirimleri toplayarak ilgili departmanlara aktarmak ve müşteri deneyimini artırmaya yönelik öneriler geliştirmek,
  • Web sitemiz, pazaryerleri (Trendyol, Hepsiburada vb) ve sosyal medya hesaplarımız üzerinden gelen yorum ve mesajlara moderasyon desteği sağlamak.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun)Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Sağlık / İlaç SanayiHakkımızdaToz kolajen üreten bir ilaç şirketi.Yan HaklarYemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.), Prim.Kiperin İlaç Gıda Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi İş İlanlarıMüşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Müşteri İlişkileri Sorumlusu

    Decathlon

    • İstanbul Avrupa Yakası
    Ana merkezimiz Fransa'da yer alıyor. Global misyonumuz; "sporun keyif ve faydalarını sürdürülebilir şekilde büyük çoğunluğa ulaşılabilir kılmak". Decathlon Türkiye olarak, 40 mağ…
    • 12 gün önce
  • Müşteri İlişkileri Sorumlusu

    HES DESIGN

    • İstanbul Avrupa Yakası
    Türkiye ve yurtdışında reklam ve mimari projeler dahilinde, fuar stand proje yönetimi konusunda faaliyet gösteren firmamıza aşağıdaki niteliklere uygunyurt içi - yurt dışı olmak üz…
    • 23 gün önce
  • Müşteri İlişkileri Sorumlusu

    • İstanbul Avrupa Yakası
    Müşterilerin sipariş girişinden, ürün teslimine kadar olan süreçleri şirketteki diğer departmanlar ile koordineli olarak takip edip yönetebilecek, Sistemli ve organize çalışabilen…
    • 3 gün önce