
pazarlama müdürü
- İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
Pazar ve rakip analizleri yaparak, proje bazlı en uygun pazarlama stratejilerini belirlemek.
Marka yönetimi, dijital pazarlama ve kurumsal iletişim çalışmalarını planlamak, koordine etmek ve sonuçlarını raporlamak.
Ajanslarla iş birliği yaparak reklam, lansman, etkinlik ve fuar gibi pazarlama faaliyetlerini yönetmek.
Satış birimiyle koordineli çalışarak, müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik kampanyalar düzenlemek ve analizlerini yapmak.
Sorumluluğundaki tüm operasyonel süreçlerin belirlenen prosedürlere uygun şekilde yürütülmesini sağlamak.
Ekip üyelerinin hedeflerini belirlemek, performanslarını değerlendirmek ve mesleki gelişimlerine katkı sağlamak.niteliklerÜniversitelerin Lisans bölümlerinden mezun,
360 derece pazarlama tarafında minimum 1 yıl deneyimli,
Minimum 2 yıl ekip yöneticiliği yapmış,
İngilizceyi aktif ve iyi seviyede kullanabilen,
Tercihen İzmir'de ikamet eden veya edebilecek,
İletişimi ve analitik becerileri kuvvetli,
B seviye ehliyete sahip ve aktif araç kullanan.