Çağrı Merkezi Elemanı

Smartix Teknoloji Avm A.s.

  • İstanbul Anadolu Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 9 gün önce
Smartix Teknoloji Avm A.ş. - Çağrı Merkezi Elemanı İstenen Yetenek ve UzmanlıklarNitelik ve BecerilerAnalitik Düşünebilme, Bilgisayar Kullanımı, Fiziki Ve Bedensel Yeterlilik, İkna Kabiliyeti ve Pazarlama Becerisi, İletişim Ve İfade Yeteneği, İş Tecrübesi, Sorun Çözme ve İnsiyatif Alabilme, Takım Çalışması, Yeterli Mesleki/Teknik Bilgi ve TecrübeİYİ DİKSİYONİŞ DİSİPLİNİ

SecretCV

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Elemanı (Ümraniye)

    Yigit Magazacilik

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Yiğit Mağazacılık - Çağrı Merkezi Elemanı (Ümraniye) İş Açıklaması Mağazacılık sektöründe faaliyet gösteren firmamızın Ümraniye de bulunan genel merkezimiz için, Çağrı Merkezi de…
    • 24 gün önce
  • Çağrı Merkezi Elemanı

    Avukat Huseyin Onur Ozer Hukuk Burosu

    • Kartal, İstanbul
    - Çağrı merkezimize sigorta alanında yetişirilmek üzere deneyimli deneyimsiz çalışma arkadaşları arıyoruz. - İletişimi güçlü, güler yüzlü ve çözüm odaklı - Hırslı başarı odaklı, …
    • 23 gün önce
  • Çağrı Merkezi Elemanı

    Sky Medya Produksiyon

    • Kartal, İstanbul
    Ulusal haber kanallarına hazırlamış olduğumuz televizyon programlarının Konuk organizasyonunda çalışabilecek, İkna kabiliyeti yüksek , Satış pazarlama odaklı, Diksiyonu düz…
    • 13 gün önce