Müşteri İlişkileri Temsilcisi

  • Antalya
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 1 ay önce
Türkiye'deannebebek sektörünün lider kuruluşlarından BabyMall, mağazacılık alanında kariyerini geliştirmek veya mağazacılığa ilk adımı atmak isteyenler için çok özel bir fırsat sunuyor.Perakendenin hareketli yapısı ilginizi çekiyorsa,Müşterinin mutluluğu sizi motive ediyorsa,Mağaza içi operasyonu ve satışı bir arada yürütebileceğinize inanıyorsanız,Bir takımın parçası olarak ben yerine biz diye düşünebilecekseniz,Yaratıcılığı, yeniliği, farklı bir değer katmayı önemsiyorsanız aradığımız o kişi sizsiniz!Sen de gücümüze güç katmak, hizmet anlayışımızı geliştirmek ve fark yaratmak için bizimle birlikte büyümek ister misin?Avrupa'nın en büyük bebek mağazası BabyMall'ın Antalya Muratpaşa şubesi için;
  • En az lise mezunu,
  • Perakende sektöründe, tercihen mağazacılık tecrübesi olan,
  • Dinamik ve güler yüzlü,
  • Problem çözme yeteneğine sahip,
  • Müşteri İlişkileri alanında en az 2 yıl deneyimli,
  • Tercihen orta seviyede İngilizce bilen,
  • Temsil ettiği departmanın iletişim yöntemlerini uygulayarak diğer departman çalışanları ve yöneticileri ile pozitif yönlü iletişim kurabilen,
  • Yöneticisi tarafından verilen görev ve sorumlulukları zamanında ve doğru bir şekilde yerine getirerek devam eden işlemlerin kontrol ve takibini eksiksiz olarak gerçekleştirebilen,
  • Raporlama bilgi ve birikimi olan, ön veri madenciliği çalışmalarında bulunmuş,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Yüksek iletişim becerisine sahip ve prezantabl,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
"Müşteri İlişkileri Temsilcisi" arıyoruz.İŞ TANIMI
  • Müşterilerin öneri ve şikayetlerine duyarlı ve çözüm odaklı yaklaşılması,
  • Ortaya çıkan/çıkabilecek problemlere ve prosedürlere hızlı ve pratik uygun çözümler sunulması,
  • Anlayışlı ve yapıcı bir iletişim yaklaşımı sergilenmesi ,
  • Servis firmaları ve müşteri arasındaki iletişimi üstlenebilmesi,
  • İş takibi ve evrak işlemlerini gerçekleştirebilmesi,
  • Satış Sonrası müşteri memnuniyetini sağlayabilmesi,
  • Mağaza santral operasyonunu yürütmesi,
  • Teslimat, kurulum ve servis talepleri ile ilgili müşterimiz ve kurulum departmanımız arasında iletişim köprüsü oluşturması,
  • Müşteri memnuniyetinin değerlendirilmesi için periyodik olarak müşterilerle iletişim kurulması, tanımlı geri aramaları gerçekleştirmesi,
  • Yüz yüze ve telefon aracılığıyla müşterilerimizden alınan her türlü geri bildirimin belirlenen ERP/CRM programına veri girişinin yapılması.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu Yapıldı, MuafAskerlik Durumu: Yapıldı, MuafYabancı Dilİngilizce(Okuma : Orta, Yazma : Orta, Konuşma : Orta)Yabancı Dil: İngilizce(Okuma : Orta, Yazma : Orta, Konuşma : Orta)Müşteri İlişkileri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.br
VERİ SORUMLUSU
br
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 sayılı Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Özelcan A.Ş. (“Şirket”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.
br
1. Kişisel Verilerin Toplanması, İşlenmesi ve İşleme Amaçları
br
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 4., 5. ve 6. maddeleri uyarınca kişisel verileriniz;
br
Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun, doğru ve gerektiğinde güncel, belirli, açık ve meşru amaçlar için, işlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü ilgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilme kurallarına uygun bir şekilde Özelcan A.Ş. şirketinin faaliyetleri ile bağlantılı olacak şekilde işlenecektir.
br
Toplanan kişisel verileriniz, şirketimiz insan kaynakları politikaları ve süreçlerinin planlanması ve icra edilmesi, şirketimiz tarafından icra edilen faaliyetlerin ilgili mevzuat ve şirket prosedürlerine uygun olarak yerine getirilmesini temin maksadıyla iş birimlerimiz tarafından gerekli operasyonel faaliyetlerin yürütülmesi amaçlarıyla 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir. Kişisel verilerinizin şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere BabyMall internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Özelcan A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası'ndan ulaşabilirsiniz.
br
2. İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
br
Kişisel verilerin aktarılması başlığını taşıyan 6698 sayılı KVK K. m.8'e göre, kişisel veriler, ilgili kişinin açık rızası olmaksızın aktarılamaz.
br
KVKK'nın 8. ve 9. maddeleri uyarınca kişisel verileriniz yukarıda sayılan amaçlar dahilinde, iş ortaklarımıza, şirket yetkililerine, kanunen yetkili kamu kurumları ve özel kişilere, 6698 sayılı Kanun'un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde BabyMall internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Özelcan A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası' nda belirtilen amaçlarla sınırlı olarak, Özelcan A.Ş. şirketinin faaliyetlerinin sürdürülebilmesi için gerekli görülen üçüncü kişilere aktarılabilecektir.
br
3. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
br
Kişisel verileriniz, yukarıda 1. ve 2. maddelerde belirtilen hukuki sebeplerle, e-posta yolu ile, iş başvurusu yapmanıza imkân tanıyan şirketimiz, internet sitesi ve sair üçüncü kişi internet siteleri vasıtasıyla veya fiziki ortamda, özgeçmişiniz, başvuru formu ve kişilik envanteri formu aracılığı ile toplanmaktadır. Yukarıda belirtilen hukuki sebeplerle toplanan kişisel verileriniz 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında bu Aydınlatma Metni'nin 1 ve 2. maddelerinde belirtilen amaçlarla da işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.
br
4. Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun'un 11. maddesinde Sayılan Hakları
br
Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi BabyMall internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Özelcan A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası'nda düzenlenen yöntemlerle şirketimize iletmeniz durumunda şirketimiz, talebin niteliğine göre talebi en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, Kişisel Verileri Koruma Kurulu'nca bir ücret öngörülmesi halinde, şirketimiz tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulu'nca belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri;
br
 Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
br
 Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
br
 Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
br
 Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
br
 Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde, bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
br
 6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
br
 İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
br
 Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde, zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.
br
Yukarıda belirtilen haklarınız ile ilgili Özelcan A.Ş. şirketine başvurmanız halinde, talebinizin niteliğine göre sizlere en kısa sürede yanıt verilecek
br
Kimliğinizi tespit edici gerekli bilgiler ile 6698 sayılı KVKK'nun 11. maddesinde belirtilen haklardan kullanmayı talep ettiğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızı içeren talebinizi BabyMall internet adresindeki formu doldurarak ve formun imzalı bir nüshasını Ehlibeyt Mahallesi, Tekstilciler Caddesi, Türeli İş Merkezi No: 14/2 Balgat, Çankaya, ANKARA adresine kimliğinizi tespit edici belgeler ile bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla veya KVK Kanunu'nda belirtilen diğer yöntemler ile gönderebilirsiniz.
br
Bu belgenin bir başvuru formu olduğunu ve işe kabul edilmem ile ilgili garanti vermediğini, yapılacak görüşmeler, testler ve sınavlar sonucunda uygun bulunur isem işe kabul edileceğini biliyorum. Verilen cevapların gerçek olduğunu ve istenilen bilgilerden hiçbirini gizlemediğimi beyan ederim. Aksi bir durumun anlaşılması halinde işe alınma işlemimin ve başvurumun reddedilmesini veya bu durumun göreve başladıktan sonra anlaşılması halinde iş akdimin derhal ve tazminatsız olarak feshedilmesini kabul ve beyan ederim.
br
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>Mağazacılık (Ticaret) / E-ticaretHakkımızdaÖzelcan Group, 2014 yılı başında BabyMall markası ile Türkiye'deki anne-bebek ürünleri sektörünü 'Mega Anne & Bebek Mağazacılığı' konsepti ile tanıştıŞirketin Aydınlatma MetniÖZELCAN A.Ş. ÇALIŞAN ADAYI İÇİN KİŞİSEL VERİ AYDINLATMA METNİVERİ SORUMLUSU6698 sayılı Kişisel VerilYan HaklarYemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.), Prim.ÖZELCAN BABYMALL MAĞAZACILIK DAĞITIM TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ İş İlanlarıÖnceki SonrakiMüşteri İlişkileri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Dönemsel Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

    Yapi Kredi

    • Antalya
    Yapı Kredi Bankası'nın şubedeki temsilcileri olacak; iletişim becerilerine güvenen ve yenilikçi Müşteri Hizmetleri Temsilcileri arıyoruz. Neler Bekliyoruz; Lisans mezunu olmanı,…
    • 20 gün önce
  • Müşteri Hizmetleri Temsilcisi- Antalya

    Tam Finans Faktoring A.S.

    • Antalya
    Faktoring sektörünün öncülerinden Tam Finans, 700'ün üzerinde çalışanı ve 26 ilde faaliyet gösteren 59 ekibiyle sektör lideri konumundadır. İlk ve tek Ar-Ge merkezine sahip olman…
    • 11 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Remed Assistance

    • Antalya
    Uluslararası Asistans, Sağlık Turizmi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi alanlarında Türkiye'nin en eski ve önde gelen şirketlerinden Remed Assistance olarak, Antalya (Muratpaşa) ofisi…
    • 4 gün önce