IT Destek Uzmanı/Helpdesk

Unite Bilgi Teknolojileri

  • İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 13 gün önce
Balıkesir(Bandırma, Gönen), Çanakkale(Merkez, Biga), İstanbul(Avr.), Kocaeli(İzmit, Darıca, Gebze, Gölcük, Çayırova, Dilovası, Körfez), İstanbul(Asya)İş Yerindeİş Yerinde1 gün önce yayınlandıÇalışma ŞekliTam ZamanlıPozisyon SeviyesiUzmanDepartmanBilgi Teknolojileri / ITBilgi Teknolojileri / ITBaşvuru Sayısı999+ başvuruÇalışma ŞekliTam ZamanlıPozisyon SeviyesiUzmanBaşvuru Sayısı999+ başvuruDepartmanBilgi Teknolojileri / ITGENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMIUnite olarak 1998 yılından bu yana sektör tecrübemiz ile Türkiye'nin dijital iş gücü çözümlerini sunmaktayız. En yeni dijital teknolojilerden yararlanarak müşterilerimizin iş yapma biçimlerini dönüştürmeyi hedefliyoruz.Unite olarak IT servisi hizmetini bir çok farklı sektörden kurumsal müşterilerimize en iyi kalitede donanım, yazılım, altyapı ve ağ güvenliğine kadar uçtan uca dijital çözümler sunmaktayız. Bir diğer taraftan Dijital iş gücü tarafımızda RPA (Robotic Process Automation) alanında sonuç odaklı, yenilikçi tam insan müdahalesi gerektirmeyen yapay zeka ve makine öğrenimi becerileri ile kendi geliştirdiğimiz ürünlerimizi her büyüklükteki Global ve Lokal müşterilerimize kullanımına sunmaktayız.Şirketimizde farklı projelerimizde IT Operasyon ekibimizde görevlendirilmek üzere; “Teknoloji Destek Uzmanı” ekip arkadaşı arayışımız bulunmaktadır.İşin Tanımı
  • Servis masasından veya son kullanıcılar tarafından iletilen taleplerin en kısa süre içerisinde müdahale ederek çözüm sağlanması,
  • Yardım masası veya çağrı merkezi birimlerine kullanıcı desteği sağlanması,
  • Gerekli durumlarda problem ve talepleri ilgili destek gruplarına yönlendirilmesi,
  • Yönlendirilen kayıtların çözüm sürecini takip edilmesi,
  • Kullanıcılara veya kayıt açan birimlere geri bildirimde bulunmak,
  • Envanter takibinin yapılması ve yönetiminin gerçekleştirilmesi,
  • Otomasyon ihtiyaçlarını analiz etmek, değerlendirmek ve yöneticiye raporlanması,
  • SLA zamanlarına göre problemlere müdahale edilmesi,
  • Müşteri memnuniyetini, hizmet sunum süreçlerine uyumlu bir kalite, sağlaması.
Gerekli Nitelikler
  • En az Meslek Yüksek Okulu, tercihen Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • BT donanımları (bilgisayar, yazıcı, projeksiyon, v.b.) kurulum konusunda deneyimli,
  • MS işletim sistemleri ve MS uygulamaları (Teams, Zoom vb.) uygulamalara hakim,
  • Active Directory, File Server, PrintServer mimarilerini bilen,
  • Switch ve AP çalışma yapısını bilen,
  • Tercihen ITSM Tool bilgi deneyimine sahip
  • Tercihen ITIL Sertifikasına sahip veya ITIL süreçlerini bilen,
  • Domain yapısına hakim, Son kullanıcı cihazlarında yedekleme, Back-up süreçlerine hakim, (Onedrive vb.)
  • Kritik sistemleri analiz edebilecek ve sistemin iyileştirilmesinde önerilerde bulunabilecek,
  • İyi seviyede ingilizce konuşup, yazabilen,
  • İletişim becerisi güçlü, analitik düşünce yeteneğine sahip,
  • Ekip çalışmasına yatkın ve şirketimizin dinamik yapısına uyum sağlayabilecek.
Unite Ailesinin Bir Parçası Olarak İşin Geleceğini Dönüştüren Dijitale Katılın!İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe Tecrübeli / TecrübesizTecrübe: Tecrübeli / TecrübesizEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu YapıldıAskerlik Durumu: YapıldıHelpdesk Uzmanı pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Bilgi TeknolojileriHakkımızdaUnite Bilgi Teknolojileri, 1998 yılında kurulan 25 yıllı aşan sektör tecrübesi ile Türkiye'nin dijital iş gücü çözümlerinde lider konumdadır. En yeniYan HaklarÖzel Sağlık Sigortası, Yemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.).Helpdesk Uzmanı pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • it destek uzmanı

    Randstad

    • İstanbul Avrupa Yakası
    Danışmanlığını yaptığımız firma için IT Destek Uzmanı arayışımız bulunmaktadır. Helpdesk / ticket sisteminde kendisine atanmış talepleri karşılamak ve çözüm sağlamak, Son kullan…
    • 23 gün önce
  • IT Helpdesk Specialist

    OMD - Optimum Media Direction Medya Hizmetleri AS.

    • İstanbul Avrupa Yakası
    OMD; 80 ülkede 140'ın üzerindeki ofisiyle uluslararası ve yerel firmalara medya iletişim hizmeti vermektedir. Dünyanın en büyük ve en etkili medya iletişim uzmanlarından biridir …
    • 2 gün önce
  • IT Sistem ve Ağ Destek Uzmanı

    BtPlus Bilisim Teknolojileri Tic. Ltd. Sti.

    • İstanbul Anadolu Yakası
    2012 yılından beri müşterilerine hem proje bazlı hem de yıllık hizmet sözleşmesi kapsamında özellikle Microsoft tabanlı uçtan uca çözümler sunmaktayız. Global markalar ile olan par…
    • 11 gün önce