IT Destek Uzmanı/Helpdesk
Unite Bilgi Teknolojileri
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Servis masasından veya son kullanıcılar tarafından iletilen taleplerin en kısa süre içerisinde müdahale ederek çözüm sağlanması,
- Yardım masası veya çağrı merkezi birimlerine kullanıcı desteği sağlanması,
- Gerekli durumlarda problem ve talepleri ilgili destek gruplarına yönlendirilmesi,
- Yönlendirilen kayıtların çözüm sürecini takip edilmesi,
- Kullanıcılara veya kayıt açan birimlere geri bildirimde bulunmak,
- Envanter takibinin yapılması ve yönetiminin gerçekleştirilmesi,
- Otomasyon ihtiyaçlarını analiz etmek, değerlendirmek ve yöneticiye raporlanması,
- SLA zamanlarına göre problemlere müdahale edilmesi,
- Müşteri memnuniyetini, hizmet sunum süreçlerine uyumlu bir kalite, sağlaması.
- En az Meslek Yüksek Okulu, tercihen Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- BT donanımları (bilgisayar, yazıcı, projeksiyon, v.b.) kurulum konusunda deneyimli,
- MS işletim sistemleri ve MS uygulamaları (Teams, Zoom vb.) uygulamalara hakim,
- Active Directory, File Server, PrintServer mimarilerini bilen,
- Switch ve AP çalışma yapısını bilen,
- Tercihen ITSM Tool bilgi deneyimine sahip
- Tercihen ITIL Sertifikasına sahip veya ITIL süreçlerini bilen,
- Domain yapısına hakim, Son kullanıcı cihazlarında yedekleme, Back-up süreçlerine hakim, (Onedrive vb.)
- Kritik sistemleri analiz edebilecek ve sistemin iyileştirilmesinde önerilerde bulunabilecek,
- İyi seviyede ingilizce konuşup, yazabilen,
- İletişim becerisi güçlü, analitik düşünce yeteneğine sahip,
- Ekip çalışmasına yatkın ve şirketimizin dinamik yapısına uyum sağlayabilecek.
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer