Müşteri Temsilcisi
Ons Tanitim Ve Reklamcilik
- Kağıthane, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
İstanbul Avrupa yakasında yer alan ofisimizin Beşiktaş ilçesindeki ajansımızda, tam zamanlı çalışma şekline uygun profesyoneller aramaktayız.Gereksinimler:
- Etkinlik ajansı, reklam ajansı veya benzeri bir sektörde Müşteri Temsilcisi, Proje Yöneticisi veya benzeri bir rolde en az 2 yıl ajans deneyim sahibi.
- Etkinlik planlama, uygulama ve proje yönetimi süreçlerinde kanıtlanmış deneyime sahip.
- Müşteri ilişkileri yönetimi konusunda tecrübeli.
- Güçlü iletişim ve problem çözme becerilerine sahip.
- Takım çalışmasına yatkın ve sonuç odaklı çalışabilen.Sorumluluklar:
- Mevcut müşteri portföyünü yönetmek ve geliştirmek.
- Müşteri taleplerini anlamak ve uygun reklam stratejileri ile çözümler sunmak.
- Projelerin zamanında ve bütçeye uygun olarak tamamlanmasını sağlamak.
- Etkili sunum yapma becerilerine sahip olma ve , müzakere ve ikna kabiliyeti yüksek
- Bütçe oluşturma, yönetme ve raporlama konusunda deneyimli.
- Aynı anda birden fazla projeyi ve müşteriyi başarıyla yönetebilen, zaman yönetimi ve önceliklendirme becerileri gelişmiş.
- Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve sürdürülebilir ilişkiler kurmak.İş Tanımı:
- Şirketin mevcut ve potansiyel müşterileri ile stratejik ilişkiler kurmak, yönetmek ve derinleştirmek.
- Müşterilerin etkinlik ihtiyaçlarını, marka kimliklerini ve hedeflerini derinlemesine analiz etmek, bu doğrultuda yaratıcı ve etkili proje önerileri geliştirmek ve sunmak.
- Müşteriden alınan brief doğrultusunda etkinlik projelerinin kapsamını belirlemek, detaylı bütçelendirme yapmak ve teklif süreçlerini yönetmek.
- Onaylanan etkinlik projelerinin A'dan Z'ye tüm süreçlerini (planlama, uygulama, bütçe takibi, risk yönetimi, raporlama) proje yönetimi metodolojileriyle yönetmek.
- Proje süresince müşterinin ana iletişim noktası olmak, düzenli durum güncellemeleri sağlamak, beklentileri yönetmek ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak.
- Etkinlik projelerinin başarısı için iç ekipler (operasyon, yaratıcı, satın alma vb.) ve dış tedarikçiler (mekan, prodüksiyon, sanatçı vb.) arasındaki koordinasyonu etkin bir şekilde sağlamak.
- Proje karlılığını ve müşteri memnuniyetini gözeterek bütçeleri ve zaman çizelgelerini titizlikle takip etmek.
- Etkinlik sonrası değerlendirme süreçlerini yönetmek, sonuçları raporlamak ve müşteriyle uzun soluklu ilişkilerin devamlılığını sağlamak.
- Sektörel trendleri, yenilikleri ve rakip faaliyetlerini yakından takip ederek müşteri ilişkileri ve proje yönetimi süreçlerine değer katmak.
Eleman.net