
Müşteri Deneyimi Uzmanı
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Yazılı ve sözlü kanallardan gelen müşteri şikayetlerinin analizini yapmak ve öneriler geliştirmek,
- Çağrı dinlemek ve yazılı bildirimleri incelemek,
- Ekiplerin eğitim ihtiyaçlarını belirlemek,
- Yazılı - sözlü kalite değerlendirme formlarını oluşturmak,
- Hataları tespit etmek ve ilgili kişi/ekiplere geri dönüş yapmak,
- Ürün, hizmet ve deneyim geliştirmek için tespit yaparak öneriler sunmak,
- Speech Analytics değerleme kural setlerinin oluşturmak.
- Üniversitelerin 4 yıllık lisans bölümlerinden mezun, (İktisadi İdari Bilimler veya Mühendislik fakültelerinden mezun)
- Müşteri deneyimi konusunda, tercihen perakende sektöründe ve e-ticarette en az 4 yıl deneyimli
- MS Office Word, Excel, Powerpoint, programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- Müşteri Deneyimi ölçüm ve takip platformlarını kullanabilen,
- Süreç ve müşteri yolculuğu haritası tasarımı konusunda detaylı çalışabilen
- İletişim yönetiminde etkin ve çözüm odaklı,
- Yaratıcı ve sürdürülebilir çözümler üretebilen,
- Müşteri odaklı yaklaşıma sahip,
- Takip ve süreç izleme yeteneği gelişmiş, gereksinim analizleri yapabilen.