Yönetici Asistanı
- İstanbul Anadolu Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Kurum içi ve kurum dışı ilgililerle sözlü ve yazılı iletişimi sağlamak,
- İngilizce dil bilgisine kendini ifade edecek kadar hakim olmak,
- Yöneticisinin telefon ve e-mail trafiğini yönetmek, gerekli yönlendirmeleri yapmak,
- Ziyarete gelen müşterileri ve misafirleri karşılayarak kuruluşu en iyi şekilde temsil etmek,
- Birimler arası koordinasyonu sağlamak,
- İş seyahat planlamalarını (ulaşım ve konaklama) organize etmek.
- Yazışma, rapor, taslak, not ve e-postalar dahil olmak üzere ofis belgelerini hazırlamak ve ilgili yöneticiye sunmak.
- Görev ile ilgili olarak gizlilik ilkesine bağlı kalarak yöneticisinin sorumlu olduğu tüm iş konularında destek vermek.
- Dosyalama, evrak takibi ve arşivleme işlemlerini yapmak.
- Yurt içi ve yurt dışı seyahat, toplantı organizasyonlarını yapmak.
- Seyahat ve konaklama organizasyonlarını yapmak.
- Vize - Pasaport süreçlerini takip etmek.
- Şirket dışı ve şirket içi birimler ile tüm iş ve ilişkileri koordine etmek, planlamak ve yönetici ajandasını takip ederek sorunsuz işleyişinden sorumlu olmak
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer