Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi
- Bornova, İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Müşteri odaklı çalışma prensibini benimseyen,
- Etkili iletişim becerilerine sahip,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Çözüm odaklı, analitik düşünme yeteneği olan,
- Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen.Sorumluluklar
- Telefon aracılığıyla müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak ürün ve hizmet satışı gerçekleştirmek,
- Müşteri geri bildirimlerini toplamak ve çözüm önerileri sunmak,
- Satış hedeflerini gerçekleştirmek için proaktif bir şekilde çalışmak,
- Müşteri veri tabanını güncel tutmak ve raporlamalar yapmak.Yan Haklar
- Yemek imkânı,
- Satış performansına dayalı olarak prim olanakları,
- Tam zamanlı çalışma imkânı.
Eleman.net