
Servis Danışmanı
- Avcılar, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun (tercihen mühendislik bölümleri)
- En az 2 yıl ilgili sektörde servis alanında deneyimli
- Müşteri sadakati ve memnuniyetini en yüksek seviyede tutmak için müşteri odaklı çalışabilecek
- İletişimi güçlü, takım çalışmasına yatkın
- MS Office uygulamalarına hakim
- En üst seviye müşteri deneyimi ile müşteri ihtiyaçlarına yanıt verilmesi
- Servis sürecindeki işlemlerin planlanması ve koordine edilmesi, süreç geliştirme ve projelerde görev alınması
- Müşterilerin gereksinimlerini anlayarak ihtiyaçlarına en uygun ürün veya hizmetlere yönlendirilmesi
- Müşterilerin mevcut ürün ve hizmetler ile ilgili bilgilendirilmesi
- Atölye kullanım hedeflerini, işlemlerin sürelerini, parça ve malzemelerin stok durumunu hesaba katarak araçlara atölye için randevu planlanması
- Araç teslim etme/teslim alma ya da ikame araç ayarlamalarının yapılması ve ikame aracı müşteriye teslim etmeden önce tüm gerekli kontrollerin tamamlanması
- Müşteriye atölyede bulunan aracıyla ilgili gelişmeler hakkında düzenli olarak bilgi verilmesi, ek harcamalar konusunda müşteriyle anlaşmaya varılması, masraflar ve zaman planlaması ile ilgili beklentilerin yönetilmesi
- Müşteri ve atölye arasındaki ilişkinin sağlanması (ör. ilave işlemlerin tamamlanması için yetki alma)