İş Tanımı:Müşteri ve tedarikçi sözleşmelerini oluşturmak, gözden geçirmek ve müzakere etmek.Hukuki gerekliliklere uygun olarak sözleşmeleri hazırlamak.Sözleşme süreçlerini yönetmek ve süreç iyileştirmeleri önermek.Sigorta poliçelerinin yenilenmesi, yeni ihtiyaçların belirlenmesi ve takibiSatın alınan sigorta poliçelerinin kontrolü, klasörlerin oluşturulmasıSözleşme değişikliklerini takip etmek ve gerekli düzenlemeleri yapmak.Risk analizi yapmak ve riskleri yönetmek için gerekli önlemleri almak.İşbirliği içinde çalışarak farklı departmanlar ve tedarikçilerle etkili iletişim sürdürmek.Genel Nitelikler:En az 3 yıl sözleşme yönetimi deneyimine sahipLojistik sektöründe deneyim tercih sebebidir.İyi iletişim ve müzakere becerilerine sahipHukuki,teknik ve finansal dokümanları yorumlayabilecekExcel ve diğer ofis programlarını kullanabilenİletişim ve stres yönetimi becerileri güçlü ve çözüm odaklı olanSatın alma ve sigortalama süreçlerine hakimİş takip yönü gelişmiş zaman ve sonuç odaklıDetaylara dikkat eden, analitik düşünce becerileri ve problem çözme yeteneği olanİstanbul Anadolu Yakasında ikamet eden tercihen Çekmeköy,Sultanbeyli,Sancaktepe,Kartal lokasyonlarında ikamet eden ve ya edebilecekçalışma arkadaşı aramaktayız.