Müşteri Temsilcisi
Mobilyakeyfi
- İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Müşterilerin sorularını yanıtlamak ve problemlerini çözmek,
- Telefon yoluyla müşteri desteği sağlamak, Müşteri şikayetlerini ve geri bildirimlerini kaydetmek ve ilgili departmanlara iletmek,
- Müşteri memnuniyetini sağlamak ve artırmak için proaktif çözümler geliştirmek,
- Ürün ve hizmetler hakkında müşterilere bilgi vermek.
- En az lise mezunu (tercihen üniversite mezunu),
- Müşteri hizmetleri veya benzer bir pozisyonda en az 1 yıl deneyim,
- Güçlü iletişim ve problem çözme becerileri,
- Dinamik ve müşteri odaklı bir çalışma anlayışı,
- Temel bilgisayar ve MS Office programlarına hakim,
- Takım çalışmasına yatkın,
- İkna kabiliyeti yüksek ve empati kurabilen,
- Karabağlar civarında oturan,
- 25-35 yaşlarında Kadın müşteri temsilcisi.
SecretCV