Dünya kadınlarının inançlarına uygun, şık ve rahat giyim alternatifleri sunma vizyonuyla hayalimizi gerçeğe dönüştürdük. 2011 Anneler Günü'nde, İstanbul’da doğduk ve elde ettiğimiz yatırımlarla dünyaya açıldık. Bugün 100’den fazla ülkeden milyonlarca müşteriye Türkçe, Arapça, İngilizce, Fransızca ve Almanca olmak üzere 5 dilde hizmet veriyoruz.Modanisa olarak, muhafazakâr giyim tarzını benimseyen 20 milyon ziyaretçiye her ay uygulama, mobil ve masaüstü platformlardan ulaşıyor, onların dilini konuşuyor ve ihtiyaçlarını biliyoruz. Türkiye'nin ilk uluslararası online alışveriş sitesi ve e-ihracat şampiyonu olarak vizyonumuzu perakende alanına da büyüyoruz.Bu heyecan ve gelişim vaat eden hikayede bize gücüyle güç katacak Mağaza Sistem Destek Uzmanı rolünde yeni ekip üyemizi arıyoruz.SorumluluklarMağazalardan gelen İşteERP/GİZSOFT uygulaması kaynaklı hata kayıtlarını analiz ederek çözümlemekSatış süreçlerinde, POS sistemlerinde (Ingenico, Pavo vb.) oluşan hataları gidermekYeni mağaza açılışlarında POS ve ilgili donanım kurulumlarını gerçekleştirmekEtiket ve fiş yazıcıları ile bilgisayar kurulumlarını yapmakStok ve satış verilerinin doğruluğunu sağlamak amacıyla sistem kontrollerini yürütmekERP sistemi üzerinden stok işlemlerini yapmakMağaza personeline İşteERP/GİZ kullanımı konusunda temel destek sağlamakMağazaların internet ve donanımsal ihtiyaçları doğrultusunda diğer ekiplerle iş birliği yapmakÇözümlenen talepleri raporlamak ve dokümante etmekAranan NiteliklerMağaza ERP sistemlerinde en az 1 yıl deneyimliStok yönetimi ve POS sistemleri konusunda kullanıcı desteği vermişWindows tabanlı sistemlere hakim, temel donanım ve ağ bilgisine sahipSeyahat engeli bulunmayan, gerektiğinde saha görevlerini üstlenebilecekHızlı problem çözme, analitik düşünme ve detay odaklı çalışma becerisine sahipTakım çalışmasına yatkın, güçlü iletişim becerilerine sahip#LI-hybridPowered by JazzHR