Call Center Elemanı
MCL TEKNIK
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Müşteri memnuniyetini sağlama ve müşteri ilişkilerini yönetme
- Müşteri taleplerini, sorunlarını ve çözüm süreçlerini takip etme
- Müşteri geri bildirimlerini toplama ve raporlama- İletişim becerileri güçlü
- Problem çözme ve analitik düşünme yeteneği olan
- Ekip çalışmasına yatkın
- MS Office programlarını etkin kullanabilen
- Müşteri odaklı düşünebilen ve müşteri memnuniyetini ön planda tutabilen
- Dikkatli, düzenli ve disiplinli çalışma prensibine sahipMCL TEKNİK olarak, çalışanlarımızın profesyonel ve kişisel gelişimlerine önem veriyoruz. Eğer siz de müşteri hizmetleri alanında kariyer yapmayı hedefliyorsanız ve yukarıdaki niteliklere sahipseniz, sizinle tanışmayı dört gözle bekliyoruz.Not: Pozisyonla ilgili detaylı bilgi, iş görüşmesi sırasında verilecektir.
Yenibiriş