
Müşteri Analitiği Yöneticisi
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Tüm müşteri temas noktalarından toplanan verinin veri tabanında yer alması, ilgili tabloların oluşturulmasının sağlanması
- Veri tabanında yer alan müşteri verilerinin doğruluğunun ve tutarlılığının düzenli kontrollerinin yapılması
- Kişiselleştirilmiş kampanya ve iletişimlerin hedef kitlelerini belirlemek için kullanılacak KPI Datamart'ının oluşturulması projesinin yürütülmesi
- Şirketin çeşitli karar anlarında karar almayı kolaylaştıracak Adhoc müşteri analizlerinin yapılması
- Müşterilerin satın alma eğilimlerini artırmak için segmentasyon çalışmalarının yürütülmesi
- Yeni müşteri veri kaynaklarının bulunması, veri kaynakları zenginleştirme çalışmalarının yapılması
- Müşteriler ile ilgili ihtiyacımız olan tüm KPI'ların rapor formatlarının belirlenmesi ve otomatik raporlara dönüştürülmesinin sağlanması
- Müşteri yaşam döngüsü kurallarının belirlenmesi
- Müşteri Veri Yönetimi ile ilgili teknoloji bağımlı taleplerin IT'ye iletilmesi ve ilerlemesinin yönetilmesi
- Şirketin ve satış kanallarının satış,ciro,sepet ortalaması, ürün satışı vs. KPI larının takibi
- Mağazalar ve performanslarıyla ile ilgili veri kaynaklarının bulunup zenginleştirilmesi, DWH a aktarımının yönetilmesi
- Mağazalar ile ilgili geliştirme alanlarının tespitine yönelik analiz ve segmentasyon çalışmalarının yapılması
- Lisans mezunu
- Alanında 4 sene tecrübeli
- Perakende/Mağazacılık sektöründe tecrübeli,
- Hızlı ve analitik düşünebilen, raporlama tekniklerine hâkim,
- MS Office programlarına hakim, iyi derecede Excel kullanabilen