Satış Sonrası Hizmetler Sorumlusu
- İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Tercihen üniversitelerin 4 yıllık İİBF veya ilgili bölümlerinden (Dış ticaret, Uluslararası ilişkiler, İşletme, Lojistik vb.) mezun,
- Yazılı ve sözlü İngilizcesi çok iyi olan,
- Tercihen NETSIS ve benzeri ERP programlarına dair bilgisi olan,
- Tercihen Satış ve/veya Satış Sonrası destek konularında tecrübeli,
- Planlama, koordinasyon ve organizasyon yeteneği güçlü; iletişim gücü yüksek,
- Yazılı ve sözlü iletişimi ve raporlama yönü kuvvetli,
- Takım çalışmasına yatkın ve uyumlu, gelişmeye açık,
- MS Office uygulamalarına hakim,
- Yurtdışı seyahat engeli olmayan,
- Yurtdışı ve yurtiçi müşterilerden gelen yedek parça taleplerinin yanıtlanması, fiyatlandırma, siparişe dönüştürülmesi, sipariş üretim takibi
- İhracat işlemlerinin tüm aşamalarının takibini yapabilecek, lojistik sürecinin organizasyonu, gümrük sürecinin takibi, ödeme takibi
- Yapılan çalışmalar ile ilgili haftalık analiz ve raporlama faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Satış sonrası teknik destek faaliyetlerinin ilgili birimlerle koordineli olarak yürütülmesi,
- Satış Bölümü ile koordineli olarak satış sonrası sürecin takibi, müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi ve geribildirimlerin gerçekleştirilmesi,
- Yıllık bazlı yedek parça ve servis ciro hedeflerinin gerçekleştirilmesi adına pazar ve müşteri analizlerinin yapılması.
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer