Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

  • Konya
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 25 gün önce
Türkiye çapında online olarak hizmet veren bir finansal kuruluş olarak hizmetlerimizin telefonda satışını yapabilecek Konya Şubemizde çalışacak müşteri hizmetleri departmanımız için "KADIN Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" arıyoruz. Firmamız %100 Kadın İstihdamı ile çalışmaktadır.Genel Nitelikler:
  • Lisans - Önlisans mezunu,
  • Tercihen Çağrı Merkezi Satış Departmanında en az bir yıl deneyim sahibi,
  • Tercihen müşteri hizmetleri alanında deneyimi olan,
  • Türkçeyi etkin kullanabilen, diksiyonu düzgün, ikna kabiliyeti yüksek,
  • Microsoft Office Programları (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) gibi bilgi yönetim sistemlerini etkin kullanabilen,
  • Etkin dinleme, empati, geri bildirim ve telefonda etkin iletişim becerilerine sahip,
  • Kendini ifade etme becerisi yüksek,
  • Birden fazla görev üzerinde eş zamanlı çalışabilme ve zaman yönetimi yeterliliğine sahip olan, pratik,
  • Etkin iletişim kurabilen,
  • Sonuç ve çözüm odaklı,
  • Sabırlı ve gelişime açık olan,
  • Analitik düşünme becerisine sahip,
  • İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı,
  • İnisiyatif ve sorumluluk alabilen,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Firmamız %100 Kadın İstihdamı ile çalışmaktadır. Adayların buna göre başvurması önemlidir.
İş Tanımı
  • Çağrı merkezine program kapsamında gelen başvuruların, standart ve prosedürlere uygun olarak aranması ve/veya cevaplanması,
  • Gizlilik ilkesine uygun şekilde, kişisel verileri koruyarak gelen çağrıların kaydedilmesi,
  • Gelen çağrıların ve dış aramaların standartlara ve ilkelere uygun olarak yanıtlanması,
  • Çağrı sahibinin sorununu çözümlenebilmesi amacıyla doğru şekilde analiz edilip cevaplanması.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe 1 - 8 yıl arasıTecrübe: 1 - 8 yıl arasıEğitim Seviyesi Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun)Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.brbr
Veri Sorumlusu: Anatolia Bilişim Eğitim Danışmanlık İletişim Reklam Turizm Tic. Ltd. Şti. (“Kobi-Line”)
brbr
İletişim Bilgileri
br
Kobi-Line:
br
Şirket Unvanı: Anatolia Bilişim Eğitim Danışmanlık İletişim Reklam Turizm Ticaret Limitet Şirketi
br
MERSİS Numarası: 0068082641600012
br
Adres: Maslak Meydan Sokak Veko Giz Plaza No:3 Sarıyer İstanbul
br
E-Posta: info@kobi-line.com.tr
br
Telefon: +90 212 912 10 20
brbr
Anatolia Bilişim Eğitim Danışmanlık İletişim Reklam Turizm Tic. Ltd. Şti. (“Kobi-Line” veya “Şirket”) olarak kişisel verilerin korunmasını önemsemekteyiz. İşbu Aydınlatma Metni ile 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) kapsamında söz konusu kişilerin Kobi-Line tarafından gerçekleştirilen kişisel veri işleme faaliyetleri hakkında aydınlatılması hedeflenmektedir.
brbr
Kullanıcılara Ait Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
brbr
Kullanıcılara (müşterilerimiz veya internet sitemizin ziyaretçileri) ait kişisel veriler;
brbr
-Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak
br
-Doğru ve güncel olarak
br
-İşlenme amaçları ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olarak
br
-Belirli, açık ve meşru amaçlar için işlenmektedir.
brbr
Kobi-Line olarak Kullanıcılara ait kişisel verileri Kanun'un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak aşağıdaki amaçlarla işlemekteyiz:
brbr
a. Kobi-Line tarafından sunulan hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimleri tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi,
br
b. Kobi-Line tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimleri tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi,
br
c. Kobi-Line'ın ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması ve icrası,
br
d. Kobi-Line ile iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini,
br
e. Kobi-Line'ın sunduğu hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası
brbr
Kullanıcılara Ait Kişisel Verilerin Aktarımı
brbr
Kullanıcılara ait kişisel veriler yukarıda belirtilen amaçlar dâhilinde, Kanun'un 8. ve 9. maddelerine ve yürürlükte olan mevzuata uygun olarak Şirket yetkilileri, yurt içinde veya yurt dışında mukim iştiraklerimiz, iş ortaklarımız, tedarikçilerimiz, hissedarlarımız, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile özel kurumlar ile paylaşılabilecektir.
brbr
Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
brbr
Kullanıcılara ait kişisel veriler elektronik ortamda, call center ortamında veya Kobi-Line'ın talebi halinde fiziksel olarak toplanmaktadır. Kişisel veriler, Kanun'un 5. ve 6. Maddelerine uygun olarak işbu Aydınlatma Metninde belirtilen amaçlarla işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.
brbr
Kişisel Veri Sahibi Olarak Kullanıcıların Hakları
brbr
Kanun'un 11. maddesi uyarınca veri sahibi olan Kullanıcılar;
brbr
a. Kendileri ile ilgili kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
br
b. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
br
c. Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
br
d. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
br
e. Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
br
f. Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
br
g. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme
br
h. Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.
brbr
Kişisel veri sahibi olarak haklarınızı, işbu Aydınlatma Metninde yer alan iletişim bilgileri üzerinden yazılı olarak bize ulaşarak veya Kişisel Verileri Koruma Kurulunun belirleyeceği diğer yöntemlerle kullanabilirsiniz. Bu başvuruyu yaparken sizi tanıyabilmemiz için, kayıt olurken ya da hizmetlerimizden yararlanırken verdiğiniz bilgilerinizi tam olarak belirtmeniz ve resmi bir kimliğin kopyasını eklemeniz gerekmektedir.
brbr
Kobi-Line, söz konusu talepleri değerlendirerek 30 gün içerisinde sonuçlandıracaktır. Kobi-Line'ın taleplere ilişkin olarak Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen ücret tarifesi üzerinden makul bir ücret talep etme hakkı saklıdır.
brbr
Ticari İletişim Rıza Metni
brbr
Anatolia Bilişim Eğitim Danışmanlık İletişim Reklam Turizm Ticaret Limitet Şirketi tarafından sunulacak her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin olarak, bizzat kendisi ve/veya hizmet sağlayıcıları tarafından; her türlü reklam, kampanya, indirim, hediye, çekiliş, promosyonlara ilişkin reklam, tanıtım ve bilgilendirme, ihtiyaçlarıma özel fırsatlar geliştirilmesi, benimle olan bağlantının devamının sağlanması, müşteri memnuniyeti araştırmaları, anket çalışmaları, tanıtım, kutlama, temenni, onay alma ve pazarlama çalışmaları, amaçlarıyla tarafıma kısa mesaj (SMS), görüntülü ve sesli mesaj (MMS), elektronik posta, mektup, telefon, çağrı merkezi, otomatik arama ve benzeri her türlü elektronik iletişim aracı ile Ticari Elektronik İleti gönderilmesini, benimle iletişime geçilmesini kabul ediyorum.
br
Anatolia Bilişim Eğitim Danışmanlık İletişim Reklam Turizm Ticaret Limitet Şirketi / Mersis No: 0068082641600012 Tel No: 02129121020 Adres: Maslak Meydan Sokak Veko Giz Plaza No:3 Sarıyer İstanbul - Türkiye
br
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>Finans - EkonomiHakkımızdaVİZYON Bir ülkenin kalkınması o ülkedeki küçük ve orta ölçekli işletmelerin büyümesi ve gelişmesiyle olur. Güçlü Türkiye vizyonuyla hareket eden ülŞirketin Aydınlatma MetniKişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma MetniVeri Sorumlusu: Anatolia Bilişim Eğitim DanışmYan HaklarYemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.), Prim.ANATOLİA BİLİŞİM EĞİDAN.İLETİŞİM REKL.TURİZM TİC.LTD.ŞTİ. İş İlanlarıÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ

    • Konya
    İŞ TANIMI : Turkcell Superonline ve Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi olan şirketimizde: Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak Sorunları…
    • 24 gün önce
  • Satış Temsilcisi

    Angels life takviye edici gida

    • Konya
    Çağrı Merkezine gelen ve giden aramaları maksimum müşteri memnuniyeti çerçevesinde hızlı ve etkin bir şekilde yanıtlamak Müşterilerden gelen problemleri çözümleyerek ilgili biriml…
    • 1 ay önce
  • Satış Danışmanı (Konya)

    COLINS

    • Konya
    1983 yılında İstanbul'da kurulan COLIN'S global arenada önemli başarılara imza atıyor. 1986 yılında İstanbul'da açılan ilk mağazasından sonra hızla büyüyen marka bugün Türkiye, Rus…
    • 13 gün önce