Çağrı Merkezi Satış Takım Lideri (Antalya)
Doga Insan Kaynaklari Ve Danismanlik Hizmetleri
- Antalya
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Çağrı merkezinin performans ve satış hedeflerine ulaşmak
- Inbound ve Outbound çağrıların kalite kontrolünü sağlamak ve satış becerilerini ölçmek
- Çağrı merkezi temsilcilerin operasyonel eğitimlerini düzenlemek ve takip etmek
- Yönetim birimlerine periyodik olarak satış ve çağrı performans raporlarını sunmak ve çağrı merkezindeki performansı iyileştirmek için yeni stratejiler belirlemek
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olan,
- Çağrı Merkezi alanında 2 yıl ve üzeri satış ekiplerinde yöneticilik deneyimine sahip,
- Tercihen turizm, e-ticaret, banka ve tahsilat alanında deneyimi olan satış operasyonunda görev almış,
- MS Office programlarına hâkim
- Ekip yönetimi güçlü
Eleman.net