Satış Sonrası Hizmetler Uzmanı
AVITA Calisan Destek Hizmetleri
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Üniversitelerin ilgili lisans bölümlerinden mezun,
- MS Office programlarını ileri düzeyde kullanabilen,
- İleri düzey İngilizce bilen,
- Tercihen satış sonrası hizmetler alanında en az 2 yıl çalışmış,
- Takım çalışmasına yatkın ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
- Organizasyon ve planlama becerisi gelişmiş.
- Müşteri memnuniyetini ve müşteri beklentilerini gözeten tüm takip ve kontrol faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,
- Ürün lansmanı/relansman vb. tüm müşteri memnuniyeti faaliyetlerinin planlanması ve organize edilmesi,
- Mevcut müşterilerle email, telefon ve diğer iletişim kanalları ile irtibat halinde kalarak bütünsel müşteri deneyiminin yönetilmesi,
- Periyodik müşteri ziyaretlerinin gerçekleştirilmesi,
- Mevcut müşterilere yönelik dönemsel bülten hazırlanması,
- Yeni müşteri anlaşmalarından sonra sözleşmelerin takibinin yapılması,
- Aylık ve yıllık raporların hazırlanması ve müşterinin hizmetleri kullanma oranlarına yönelik öneri ve faaliyetlerin gerçekleştirilmesi,
- Müşteri veri tabanının oluşturulması, geliştirilmesi ve güncel tutulması.
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer