
Misafir İlişkileri Sorumlusu
- Çankaya, Ankara
- Sürekli
- Tam zamanlı
Tercihen ön lisans ya da lisans mezunu,
Temel bilgisayar ve rezervasyon programlarına hakim,
Planlama ve organize etme yetkinliğine sahip,
Sözlü ifade ve temsil yeteneği gelişmiş,
Türkçe’ye ve ingilizce’ye doğru iletişim kurabilecek seviyede hakim,
Profesyonel görünümüne önem veren,
İletişim yeteneği ve insan ilişkileri güçlü,
Analitik düşünebilen ve çözüm sunabilen.İŞ TANIMI
Misafirleri içten, şık ve profesyonel bir tavırla karşılamak,
Rezervasyonları yönetmek, masa planlamasını takip etmek,
Bekleme süreci veya doluluk durumlarında misafirleri doğru ve nazikçe bilgilendirmek,
Servis ve bar ekipleriyle sürekli iletişim hâlinde çalışarak misafir akışını koordine etmek,
Telefon, WhatsApp ve yüz yüze rezervasyon ve etkinlik, kalabalık grup, workshop, atölye vb. talepleri toplamak, yönetime iletmek yönetimle yapılacak toplantıyı takiben yazılı teklif formatı taslağını oluşturarak misafir ile paylaşıp konuyu takip edip satışa dönmesini sağlamak,
Misafirlerden gelen geri bildirimleri (övgü, şikayet, öneri) dikkatle, kesintisiz dinlemek, olumlu şekilde çözmek ve takiben alınan geri bildirim ve aksiyonla ilgili yöneticiyi bilgilendirmek.GI GROUP AND WYSER TURKEY SEÇME VE YERLEŞTİRME A.Ş. Türkiye İş Kurumu'nun 26.12.2023 tarihli 15198570 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.
Eleman.net